درخشش دانش‌آموز شهرستان قرچک در مسابقات کشوری تکواندو

قرچک(پانا)‌ - دانش‌آموز ورزشکار شهرستان قرچک در مسابقات کشوری تکواندو در شهرستان ورامین با برد دو بازی و اختلاف یک امتیاز در فینال نایب قهرمان مسابقات کشوری شد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموز شهرستان قرچک در مسابقات کشوری تکواندو

سلاله پروینی نایب قهرمان کشوری شهرستان قرچک در گفت‌وگو با پانا بیان کرد:«از سه سالگی در رشته ژیمناستیک فعالیت می‌کردم و از هفت سالگی تکواندو را شروع کردم و در تمام این مدت پدرومادرم بهترین حامیان من بودند و من را با دل‌وجان حمایت می‌کردند.»

وی در ادامه افزود:« من مدتی در رشته‌ ورزشی ژیمناستیک فعالیت می‌کردم و هم‌زمان در رشته‌ی تکواندو‌ هم فعالیت داشتم تا اینکه ویروس‌کرونا شیوع پیدا کرد و باشگاه ژیمناستیک تعطیل شد. من هم به علت اینکه بدنی محکم و قوی داشته باشم به طور کل ژیمناستیک را کنار گذاشتم .»

پروینی گفت:«‌تقریبا هفت سال هست که ورزش می‌کنم و تمرینات مکرر سخت و رژیم غذایی برای کم کردن وزن از سختی‌های این دوره بوده است و با تحمل تمام سختی‌ها و با شورو علاقه‌ای که به رشته ورزشی‌ام داشته‌ام و همچنین انرژی‌ها و تشویق‌های مربی و خانواده‌ام باعث شد به این قهرمانی برسم.»

وی تصریح کرد:« از زمانی که تکواندو را شروع کردم متاسفانه ویروس‌کرونا فراگیر شده بود و اکثر سالن‌ها تعطیل بودند. اخیرا مسابقاتی برگزار نمیشد ولی به تازگی که برگزاری مسابقات شروع شده است در دو مسابقه شرکت کردم که در اولین مسابقه مقام سوم را کسب کردم و در دومین مسابقه مقام دوم کشوری را به دست آوردم .»

نایب قهرمان کشوری شهرستان قرچک خاطر نشان کرد:«این مسابقات در شهرستان ورامین برگزار‌شد و فایتر‌های بسیاری از استان‌های البرز،فیروزکوه،رودهن‌و‌بوم‌هن و...آمده بودند و در این مسابقات شرکت کردند. مسابقات در رده‌های خردسال، نونهالان و نوجوان برگزار شد و من در رده خردسالان موفق به کسب مقام دوم کشوری شدم.»

دانش‌آموز خبرنگار:پریا فعله گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار