آئین اختتامیه اولین دوره جشنواره هنری سلاله در ایلام

ایلام (پانا) - آئین اختتامیه اولین دوره جشنواره هنری سلاله در آموزش و پرورش استان ایلام برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
آئین اختتامیه اولین دوره جشنواره هنری سلاله در ایلام

در سالن جلسات آموزش و پرورش استان ایلام با حضور علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان و رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران ایلام برگزار شد.

علی درویشی، مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک به افرادی که در این جشنواره مقام کسب کردند، گفت: جشنواره سلاله ها کاری ابتکاری بود که با استقبال فراوان دانش آموزان سطح استان همراه بود که بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد و ۲۴ اثر منتخب انتخاب شد که از آنها تقدیر شد.

وی ادامه داد: این جشنواره با بخش های نقاشی، اینفوگرافی و موشن گرافی، خوشنویسی، داستان کوتاه و دلنوشته با موضوعات دفاع مقدس و مقاومت، شهدای مدافع حرم و امنیت، مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در بین مدارس و کانال های دانش آموزی پخش شد که دانش آموزان دعوت به شرکت در این جشنواره شدند که جا دارد از مدیران و معاونان مدارس و همکاران فرهنگی کمال تشکر را داشته باشم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه این جشنواره با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همراه بود، عنوان کرد: در بین تمامی بخش ها طراحی و نقاشی بیشترین آثار را کسب کردند که دانش آموزان شهرستان مهران بیشترین آثار را در سطح استان به دبیرخانه ارسال کردند.

لازم به ذکر است در پایان برنامه از فرزندان شهدا و دانش آموزانی که در جشنواره سلاله ها مقام کسب کرده بودند تقدیر شد.

دانش آموز خبرنگار : نگار پیری نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار