با حضور وزیر بهداشت؛

دبستان دخترانه ۱۲ کلاسه مهر عظام سمنان افتتاح شد

سمنان (پانا) - دبستان دخترانه ۱۲ کلاسه مهر عظام سمنان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کابینه سیزدهم در بدو ورود به سمنان، به مناسبت هفته دولت، افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دبستان دخترانه ۱۲ کلاسه مهر عظام سمنان افتتاح شد

در دومین روز از هفته دولت، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کابینه سیزدهم وارد استان سمنان و پس از استقبال رسمی از سوی مسئولان و ادای احترام نسبت به شهدای استان، یک طرح عمرانی را افتتاح کرد.

دقایقی قبل دبستان دخترانه ۱۲ کلاسه مهر عظام سمنان همز‌مان با دومین روز از هفته دولت با حضور بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی، در خیابان هفت تیر جنوبی سمنان افتتاح شد.

سرپرست آموزش و پرورش استان سمنان در گفت و گو با پانا در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه دبستان ۱۲ کلاسه دخترانه مهر عظام در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۴۷ مترمربع و زیربنای کل ۲ هزار و ۱۶۰ مترمربع با سازه بتنی ساخته شده و طول دیوار محوطه آن ۱۳۱ متر و میزان محوطه‌سازی آن یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع است، گفت: این طرح در مدت دو سال ساخته و در سال تحصیلی پیش رو میزبان دانش آموزان ابتدایی خواهد بود.

محمد شاه حسینی با اشاره به تغییر نام این مدرسه از «حکمت» به «مهر عظام»، افزود: همه دانش آموزانی که تا پیش از این در مدرسه حکمت مشغول به تحصیل بوده اند؛ به مدرسه مهر عظام منتقل خواهند شد.

وی با عنوان این مطلب که امکانات و فضای ساخته شده بر اساس دستورالعمل های سند برنامه بنیادین آموزش پرورش مهیا شده است؛ عنوان کرد: ابعاد متراژ کلاس ها و کیفیت آموزشی در این واحد آموزشی کاملا رعایت می شود. البته علاوه بر تجهیزات لازم، این مدرسه دارای سالن آمفی تئاتر و آزمایشگاه نیز است.

به گفته سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، یک مدرسه شش کلاسه دیگر هم در سمنان طی هفته دولت افتتاح خواهد شد.

گفتنی است؛ افتتاح هفت طرح با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان و کلنگ‌زنی سه طرح با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان، از جمله برنامه‌های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در هفته دولت است.

وزیر بهداشت به‌عنوان نماینده دولت سیزدهم به استان سمنان سفر کرده است؛ حضور در شورای اداری، افتتاح همزمان طرح‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان سمنان، حضور در مراسم افتتاح شرکت رویان دارو، بازدید از مرکز سرطان بیمارستان کوثر و دیدار با مردم از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه عین‌اللهی به استان سمنان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار