اعزام دانش‌آموزان پسر پیشتاز استان سمنان به اردوی قطبی

سمنان (پانا) - پسران پیشتاز استان سمنان جهت شرکت در اولین دوره اردوی قطبی دانش‌آموزان پیشتاز، به استان تهران، شهرستان دماوند اعزام شدند.

کد مطلب: ۱۳۰۴۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموزان پسر پیشتاز استان سمنان به اردوی قطبی

پس از سه سال وقفه با شیوع بیماری کرونا و متوقف شدن برنامه‌ها و ادامه فعالیت‌ها در فضای مجازی، اردوهای پیشتازان نیز تعطیل شدند، اما با فروکش کردن کرونا، مجدد شرایط برای برپایی این اردوها به صورت قطبی فراهم شده است.

به همین جهت 14 دانش آموز پسر به همراه تعدادی از مربیان پیشتاز و سرپرستان از استان سمنان که از بین پیشتازان پایه های نهم تا دوازدهم متوسطه انتخاب شده بودند، به این اردو اعزام شدند.

این اردو برای دانش آموزان پسر از تاریخ 04/06/1401 الی 08/06/1401 در محل اردوگاه شهید مصطفی خمینی شهرستان دماوند برگزار خواهد شد و کلیه تمهیدات لازم جهت شرکت دانش آموزان در دهمین دوره اردوی ملی تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی کشور که به میزبانی استان تهران برگزار می شود، انجام گرفته است.

این اردو با هدف آمادگی دانش آموزان جهت فراگیری مهارت‌های مقدماتی، کشف و پرورش استعدادهای نهفته و خلاق پیشتازان، آموزش فنون و مهارت‌های مختلف زندگی در طبیعت و شرایط سخت و زندگی اجتماعی، آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ اقوام استان‌های دیگر برگزار می شود.

مشارکت جمعی مؤثر در حیات اجتماعی با رعایت اصول تربیت اسلامی ـ ایرانی و حفظ وحدت و وفاق ملی، حضور مؤثر و سازنده دین و اخلاق در تمام ابعاد فردی و اجتماعی زندگی در قالب برنامه های تشکیلاتی، توانمندسازی و ارتقاء دانش مهارتی، تشکیلاتی و اجتماعی اعضاء و مربیان به عنوان عناصر اصلی تربیت اجتماعی از دیگر اهداف این اردو است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار