در کارگاه عملی آشنایی با فعالیت‌های پرورشی در مدرسه عنوان شد:

محور فعالیت‌های پرورشی باید خلاقیت و توسعه توانمندی‌های فردی دانش‌آموزان باشد

زاهدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت فعالیت‌های پرورشی در مدارس باید با تاکید بر خلاقیت و توجه به توانمندی‌های فردی دانش‌آموزان و تقویت آن‌ها در فعالیت‌های گروهی توسط معاونان و مربیان پرورشی برنامه‌ریزی و اجرا شود.

کد مطلب: ۱۳۰۳۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
محور فعالیت‌های پرورشی باید خلاقیت و توسعه توانمندی‌های فردی دانش‌آموزان باشد

رضا بامری در کارگاه عملی آشنایی با فعالیت‌های پرورشی در مدرسه که ویژه دانشجویان آموزش ابتدایی فارغ التحصیل از دانشگاه فرهنگیان سیستان و بلوچستان در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد، به معرفی چارت سازمانی وزارت آموزش و پرورش در بخش پرورشی و فرهنگی و ادارات زیرمجموعه پرداخت و وظایف هر اداره را تشریح کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با تشریح چگونگی انجام فعالیت های پرورشی در مدرسه تصریح کرد: توجه به خلاقیت در فعالیت های پرورشی موجب می شود برنامه ها و فعالیت ها از حالت یکنواخت و ابلاغی خارج شده و با ایده پردازی و مدیریت دانش آموزان به فعالیت های اثربخش و ماندگار تبدیل شود.

بامری توجه به توانمندی های فردی دانش‌آموزان را یکی دیگر از عوامل مهم در اثربخشی فعالیت های پرورشی عنوان کرد و گفت: معاونان و مربیان پرورشی در مدارس با شناسایی استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان می‌توانند در برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف از ظرفیت دانش آموزان استفاده کنند و این توانمندی را در قالب فعالیت‌های گروهی پرورش و گسترش دهند.

در این کارگاه مدرسین سازمان دانش‌آموزی احمد بامری، عباس دهمرده و علی رضوی رییس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان به تشریح مطالب آموزشی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار