عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

وجود تناقض‌های عددی در سند تغییر و تحول شهرداری تهران

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد که در سند تغییر و تحول شهرداری تهران تناقص‌های عددی وجود دارد که کمیسیون‌های شورا باید تغییرات گزارش‌ها را نسبت به هم مقایسه و نتایج را به مردم اعلام کنند.

کد مطلب: ۱۳۰۳۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد
وجود تناقض‌های عددی در سند تغییر و تحول شهرداری تهران

ناصر امانی در جلسه امروز شورای شهر تهران به سند تغییر و تحول شهرداری اشاره کرد و گفت: برخی رسانه‌ها ادعا داشتند که این سند تهیه نشده اما باید بگوییم که این سند در 18 تیرماه 1401 از سوی شهرداری به شورا ارسال شده و در اختیار تمام اعضا قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ما پنج هدف را در این گزارش دنبال می‌کردیم، اظهار کرد: گزارشی در شهریور سال 1396 تهیه شد و درخواست ما این است که راستی آزمایی در رابطه با این گزارش انجام شود که ببینیم تا چه اندازه با واقعیت مطابقت دارد.

امانی ادامه داد: گزارش پایان دوره پنجم و دوره ما قبل از آن باید با گزارش فعلی مقایسه و تغییرات و تحولات مشخص شود. برای مثال در گزارش سال 1396 میزان بدهی بیش از 16 هزار میلیارد تومان بوده، در گزارش سال قبل 53 هزار میلیارد تومان عنوان شده و این بدهی در گزارش امسال 56 هزار و 61 میلیارد تومان اعلام شده است.

وی همچنین تصریح کرد: از کمیسیون‌های شورا تقاضا داریم که تغییرات هر سه گزارش را نسبت به هم مقایسه و نتایج را به مردم اعلام کنند.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه گزارش شهرداری به صورت کتابچه تهیه شده است، یادآور شد: با مطرح شدن این گزارش در شورا و تهیه جداول در گزارشات، بسیاری از مسائل روشن می‌شود و از تهمت‌ها و شایعات فراوانی جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: توصیه می‌کنم که هر کمیسیون گزارشات را به صورت دقیق مطالعه کرده و نتایج بررسی‌های خود را ارائه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار