برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران برگزیده خبرگزاری پانا

مشهد(پانا)- مراسم تجلیل از خبرنگاران برگزیده خبرگزاری پانا، با حضور حجت رضا زاده رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی و هیئت همراه، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران برگزیده خبرگزاری پانا

حجت رضازاده، رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی در این مراسم گفت: سازمان دانش آموزی در رویکرد جدید به معنای واضحی تمام اهدافش را به سمت دانش آموزان برد تا به رویکرد و اهداف خود نزدیک‌تر شود. مهمترین کلید واژه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دانش آموز محوری است و یکی از مکان های محقق کننده این امر سازمان دانش آموزی است.

وی افزود: سازمان دانش آموزی سه بستر بسیار خوب دارد که عبارتند از مجلس دانش آموزی، پیشتازان در مدرسه و خبرگزاری پانا. خبرگزاری پانا در دانش آموز، محور کمک کننده بسیار بزرگی است. از لحاظ تربیتی و رویکردی ما متعقد هستیم اگر بخواهیم دانش آموزی قوی تربیت کنیم باید در عرصه میدان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین پورثانی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: وظیفه رشد و هدایت را مربی بر عهده دارد. لذا ما عرصه خبرگزاری پانا را یک عرصه تربیتی می‌دانیم. ما دو بستر داریم، بستر رسمی همانند مدرسه و بستر غیر رسمی همانند تشکل های دانش آموزی. اعتقاد ما این است که هر کسی که تا به امروز به جایگاهی رسیده است، در بستر غیر رسمی فعالیت کرده است.

پورثانی ادامه داد: مسئولان آموزشی تا جایی که توان دارند باید بستر های غیر رسمی را تقویت کنند و ظرفیت قرار دهند تا دانش آموز خود را نشان دهد و استعداد آن شکوفا شود.

محمدحسین عبدالهی، مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ضمن تبریک به خبرنگاران پانا گفت: وصل کردن بحث خبر و خبرنگاری به رسالت زینبی مطلب جالب و شیرینی است، حضور خانواده شهدا باعث ارزشمندتر شدن این مراسم شده است. خداقوت برای کسانی که در رسالت زینبی قدم برمی‌دارد و دانش آموزان را وارد این عرصه می‌کنند.

خبرنگار: حبیب چیتگر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار