سازمان دانش‌آموزی یکی از منحصربه فردترین بخش‌های آموزش و پرورش است

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت سازمان دانش‌آموزی یکی از منحصربه فردترین بخش‌های آموزش و پرورش است که برنامه‌ها، اهداف، سیاست‌ها و طرح‌هایی را دنبال می‌کند که دقیقا در مسیر سند تحول حرکت می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۰۲۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی یکی از منحصربه فردترین بخش‌های آموزش و پرورش است

سید علیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در جلسه شورای برنامه ریزی که صبح امروز در محل اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد گفت: با توجه به هدف اعتلای شخصیت دینی، اخلاقی، عاطفی، علمی و اجتماعی دانش‌آموزان و ارتقای جامعه پذیری و تمرین فعالیت‌های گروهی و تلاش در زمینه مشارکت همه جانبه در همه زمینه ها، امیدواری زیادی به سازمان دانش آموزی است که در صورت تحقق اهداف و تغییرات مثبت، اقدامات موثری در تعلیم و تربیت صورت می پذیرد.

موسوی نژاد گفت: سازمان دانش آموزی یکی از منحصربه فردترین بخش‌های آموزش و پرورش است که برنامه ها، اهداف، سیاست ها و طرح هایی را دنبال می کند که دقیقا در مسیر سند تحول حرکت می کند.

رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان ادامه داد: سازمان دانش آموزی بهترین مکان برای تربیت دانش آموزان خلاق، کارآفرین، پرسشگر و فعال است.

وی افزود: تربیت اجتماعی دانش آموزان و ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان بخشی از اهداف فعالیت های سازمان دانش آموزی است و امروز دانش آموزان ما بیش از هر زمان دیگری به روحیه شاد و بانشاط نیاز دارند و در برنامه های سازمان به این موضوع مهم توجه شده است.

محمدعلی حسن آبادی، سرپرست سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: سازمان دانش آموزی مکمل فعالیت های آموزشی، تربیتی و پرورشی بوده و ارزش ها و دستاوردهای نظام تعلیم و تربیت را در بین اقشار مختلف جامعه به شکلی هنرمندانه تبیین می کند.

وی از فعالیت یک هزار و ۷۷۷ مربی در تشکیلات سازمان دانش آموزی خبر داد و بیان کرد: این تعداد مربی وظیفه آموزش، تربیت و هدایت ۳۱ هزار و ۸۲۸ دانش آموز دختر و پسر استان در دوره های مختلف تحصیلی و ۵۳۸ مدرسه را برعهده دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار