ناظر ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش در استان فارس:

دریافت هزینه به جز پول کتاب و بیمه در هنگام ثبت نام دانش‌آموزان ممنوع است

شیراز(پانا) - ناظر ستادثبت نام وزارت آموزش و پرورش در شیراز گفت به جز پول کتاب و بیمه در هنگام ثبت نام دانش‌آموزان دریافت هر هزینه دیگری در مدارس عادی دولتی ممنوع است.

کد مطلب: ۱۳۰۱۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
دریافت هزینه به جز پول کتاب و بیمه در هنگام ثبت نام دانش‌آموزان ممنوع است

شاهرخ فرهادی در جلسه ستاد ثبت نام دانش‌آموزان مدارس فارس با حضور ناظران استانی این ستاد در شیراز گفت: بر اساس آمارهایی که توسط مراکز نظرسنجی انجام شده نشان می‌دهد که معلمان از مورد اعتمادترین قشر جامعه هستند و این سرمایه اجتماعی بسیار بالایی برای فرهنگیان است.
ناظر ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه به تکریم ارباب رجوع گفت: برخورد مناسب و سعه صدر در تکریم ارباب رجوع و حقوق شهروندی اهمیت ویژه‌ای دارد که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به انجام نظارت همگانی در امر ثبت نام گفت: مردم می‌توانند از طریق سامانه اینترنتی shekayat.medu.ir گزارش‌های خود را برای پیگیری ارسال کنند.
وی افزود: اولیاء امسال می‌توانند از طریق کد Qr که در مکان مناسبی در محل ثبت نام نصب می‌شود، گزارش خود را به اطلاع کارشناسان ارزیابی عملکرد ادارات اموزش و پرورش برسانند.
ناظر ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به طرح آدرس در هنگام ثبت نام گفت: حتما به محل سکونت دانش‌آموزانی که در محدوده مدرسه است مورد توجه قرار گیرد.
فرهادی گفت: مدارس باید قانونا دارای کارتخوان باشد چراکه تکریم ارباب رجوع، واریز مستقیم هزینه به حساب مدرسه را درپی دارد.
وی تصریح کرد: استان فارس در زمینه پاسخگویی به شکایات در زمره استان‌های برتر کشور است و پاسخگویی به شکایات در این استان بسیار مطلوب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار