فرماندار اسلامشهر:

دلسوزان نظام جمهوری اسلامی چشم به بدنه آموزش و پرورش دارند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت آموزش و پرورش برای دولت نیست و متعلق حاکمیت است؛ انقلاب ما جنبه فرهنگی داشت و اکنون دلسوزان نظام جمهوری اسلامی چشم به بدنه آموزش و پرورش دارند.

کد مطلب: ۱۳۰۱۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
دلسوزان نظام جمهوری اسلامی چشم به بدنه آموزش و پرورش دارند

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در جریان برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش منطقه برگزار شد، در سخنانی با اشاره به برگزاری هیئت عزاداری فرهنگیان شهرستان اسلامشهر در طول دهه اول محرم خواستار استمرار این جلسات شد و برگزاری آن را انتقال مفاهیم فرهنگ عاشورایی به همگان برشمرد.

وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش برای دولت نیست و متعلق حاکمیت است؛ انقلاب ما جنبه فرهنگی داشت و اکنون دلسوزان نظام جمهوری اسلامی چشم به بدنه آموزش و پرورش دارند.

وی با تأکید به مصوبات شورای آموزش و پرورش و پیگیری مصوبات سفر وزیر آموزش و پرورش برای حل مشکلات خاص آموزش و پرورش اسلامشهر از جمله مدارس قلع و قمی با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید خواستار همکاری کلیه نهادها و ارگان‌ها در راستای حل مشکلات شد.

در ادامه جلسه احمد حاجی نصیری، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش نیز در سخنانی بیان کرد: در سال تحصیلی جدید 1402-1401 برنامه‌هایی در جهت افزایش کمی و کیفی منابع انسانی، افزایش بهره‌وری با جذب نیروهای متخصص، غنی سازی فعالیت‌های تربیتی از جمله اجرای جشنواره‌ها، همایش‌ها، مسابقات، اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه و اردوهای فرهنگی، تربیتی را اجرا خواهیم کرد.

وی گفت: ۲۳۷ مراقب سلامت در راستای اجرای طرح آسیب‌های اجتماعی و همچنین در کنار آن ۱۱۶ مشاور کمبود داریم که باید مورد توجه قرار بگیرد.

در این جلسه هادی ایلکا فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع)اسلامشهر نیز بر آمادگی این نهاد جهت برگزاری دوره‌های آموزشی جهت معاونین پرورش مدارس از جمله دوره سواد رسانه‌ای تأکید کرد.

همچنین معاونین آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در زمینه مسائل سوادآموزی و پالایش اولیاء بیسواد، پایگاه‌‌های تثبیت و تعمیق یادگیری و تصمیم در مورد خدمات آموزشی و پرورشی مدارس هیئت امنایی بحث و تبادل نظر کردند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار