منصور هدایتی:

خبرنگاران، گوش شنوا و زبان گویای مردم هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 18 عنوان کرد خبرنگاران، گوش شنوا و زبان گویای مردم هستند.

کد مطلب: ۱۳۰۱۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران، گوش شنوا و زبان گویای مردم هستند

مراسم تقدیر از خبرنگاران پانا منطقه 18 با حضور منصور هدایتی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه، سعید عسگری؛ سرپرست معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه و سایر همکاران و نمازگزاران در نمازخانه این اداره برگزار شد.

در این مراسم هدایتی ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت خبرنگاران خطاب به آن‌ها اظهار کرد: خبرنگاری اهمیت و حساسیت بالایی دارد، تسلط و مهارت‌های آموزشی که توسط اساتید این عرصه در اختیار شما قرار می‌گیرند را جدی بگیرید که به‌ امید‌ خدا با تلاش شما و حمایت‌های ما، مقامات بالاتری را کسب کنید.

وی در ادامه به شرط مهم شغل خبرنگاری اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین شرط خبرنگاری، رعایت عدالت و انصاف است؛ زیرا خبرهایی که توسط خبرنگاران گزارش داده‌ می‌شود، می‌بایست دقیق و به‌ دور از هرگونه تغییری باشد.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش منطقه 18 خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه را زبان گویا و گوش شنوای آحاد جامعه برشمرد و بیان کرد: انشاالله در آینده شاهد خبر‌های برتر و زیباتری به قلم شما خبرنگاران عزیز، مانند ظهور حضرت ولیعصر صاحب‌الزمان (عج)، باشیم.

سعید عسگری، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه نیز در این مراسم گفت: بعد از حادثه کربلا، فعالیت‌ها، خطبه‌ها و سخنرانی‌های حضرت زینب (س) در مسیر آشنایی مردم با حادثه عاشورا بوده و اگر توسط حضرت زینب(س) این تبیین صورت نمی‌گرفت، کربلا در کربلا می‌ماند.

در پایان این جلسه، از خبرنگاران پانا با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار