فرایند انجام مصاحبه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس منطقه ۱۸ آغاز شد

تهران(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ و رئیس کمیته اجرایی انتخاب و انتصاب مدیران از آغاز مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان آزمون انتخاب و انتصاب مدیران خبر داد .

کد مطلب: ۱۳۰۱۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
فرایند انجام مصاحبه انتخاب و انتصاب مدیران مدارس منطقه ۱۸ آغاز شد

منصور هدایتی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ قبل از شروع فرایند مصاحبه انتخاب و انتصاب مدیران، با اعضای مصاحبه کننده دیدار و گفت و گو داشت.

منصور هدایتی، رئیس کمیته اجرایی انتخاب و انتصاب مدیران از آغاز مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان آزمون انتخاب و انتصاب مدیران خبر داد و افزود، مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان آزمون انتخاب و انتصاب مدیران آغاز شده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ در این دیدار گفت: با توجه به اصل شایسته سالاری و انتخاب افراد تأثیرگذار در حوزه تعلیم و تربیت، انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت آموزش و پرورش است.

هدایتی ادامه داد: مصاحبه در محورهای آموزشی، پرورشی، مدیریتی، مشاوره و مالی در حال انجام شدن است که از مجموع امتیازات آزمون کتبی و مصاحبه، افرادی که بالاترین امتیاز را کسب نمایند، پس از تایید حراست و شورای منطقه جهت تصدی پست مدیریت معرفی خواهند شد.

فرهمند دبیر اجرایی کمیته انتخاب و انتصاب مدیران نیز در سخنانی بیان کرد: در مراحل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس و مصاحبه پیرامون محورهای مدیریت و برنامه ریزی، ویژگی‌های شخصیتی و روان شناختی، مهارت‌های تخصصی و فنی از مولفه‌های اصلی فرآیند مصاحبه است.

فرهمند تصریح کرد: مرحله مصاحبه حضوری انتخاب و انتصاب مدیریت مدارس منطقه ۱۸ تا سوم شهریور ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار