امام جمعه نسیم‌شهر:

باید جنایات رژیم صهیونیستی را بر همه ملت‌ها آشکار کنیم

بهارستان (پانا) - امام جمعه نسیم‌شهر در یاداشتی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و به «پویش به کدامین گناه» پیوست.

کد مطلب: ۱۳۰۱۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
باید جنایات رژیم صهیونیستی را بر همه ملت‌ها آشکار کنیم

سیدعلی حسینی امام جمعه نسیم‌شهر گفت: غربی‌ها برای رفاه هرچه بیشتر خودشان قرن‌هاست که نسل بشریت را تهدید می‌کنند. در اروپا مخالفین خودشان را مخصوصاً مسلمانان را به بهانه کشف سرزمین جدید، آمریکای شمالی و جنوبی را به بهانه استعمارگری و آبادسازی، افریقا را تصرف کردند و صاحبان اصلی آنجا را تارومار کردند و هرجا معترض و مظلومی فریادگر و آزادی‌خواه بوده از میان برداشتند. در زمان معاصر ما سرزمینی را غصب کرده و مردمانش را آواره کردند و به کشتار کودکان و غیر نظامیان پرداختند از ابتدا همین بوده و تا پایان نیز همین خواهد بود.

او ادامه داد: کج خیالیست اگر منتظر محکومیت این جنایت‌ها از مجامع بین‌المللی باشیم. این ظلم‌ها در دوری انسان از دین و معنویت رقم می خورد. این زندگی را فقط برای استفاده حداکثری از مواهب دنیا و آن هم برای گروه خاص، می خواهند.

کشوری مثل فلسطین که برای همه ادیان مقدس است و همه باید در صلح و آرامش در آنجا زندگی کنند متاسفانه توسط عده‌ای صهیونیست که خود را یهودی معرفی می‌کنند، مورد حمله و نابودی قرار گرفته است در حالی که یهودیان واقعی معتقد هستند بعد از نفرین حضرت موسی، بنی‌اسرائیل حق تشکیل حکومت و اداره سرزمین خاص را ندارند.

امام جمعه نسیم‌شهر ادامه داد: کشور آمریکا و حامیان آن در طول تاریخ جنگ‌های بسیاری در کشورهای جهان به خصوص مسلمانان انجام داده‌اند که از جمله می‌توان به استفاده از بمب اتم علیه مردم بی‌گناه و تحریم علیه کشورهای دیگر اشاره کرد. آنها همواره تلاش می‌کنند تا مخالفین خود را حتی اگر بی‌گناه باشند به قتل برسانند. تکلیف همه‌ ماست که چهره آمریکا و رژیم صهیونیستی را به نمایش بگذاریم و دنیا را با ظلم و جنایات آنان آشنا کنیم چرا که آنها مردمی بودند که جنگ ادیان را به وجود آوردند.

خبرنگار: محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار