در جلسه مشترک با منطقه ۱۷ صورت گرفت؛

تبدیل مدرسه سلمان فارسی با 159 شهید به کانون ایثار و شهادت

تهران (پانا) - مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران گفت در راستای حفظ و گسترش ارزش‌های فرهنگی و به ویژه ایثار و شهادت و بازنمایی آن درسطح شهر با دستور شهردار تهران مقرر شده بود مدارس دارای بیش از ۲۰ شهید شناسایی شوند. لذا مدرسه سلمان فارسی در منطقه ۱۷ یکی از معدود مدارسی است که حدود 159 شهید تقدیم انقلاب کرده و قابلیت آن را دارد به عنوان نماد مدرسه ایثار و شهادت به کانون فرهنگی دانش‌آموزی تبدیل شود.

کد مطلب: ۱۳۰۱۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تبدیل مدرسه سلمان فارسی با 159 شهید به کانون ایثار و شهادت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، در این جلسه که با حضور غلامرضا شنگی، شهردار منطقه 17، محمد مویدی، مدیر عامل این شرکت و رییس آموزش و پرورش منطقه برگزار شد، با اشاره به ضرورت اهمیت ایثار و شهادت به عنوان یکی از ارزشهای والای تربیت اسلامی، چگونگی بازنمایی آن در فرایند زندگی نسل جدید بررسی و مدرسه به عنوان پایگاهی تربیتی و فرهنگی در اولویت اقدام قرار گرفت.

براین اساس مقرر شد مدرسه شهید سلمان فارسی با اهدای 159 شهید تبدیل به نماد کانون ایثار و شهادت در منطقه ۱۷ شود. بنابراین گزارش، این اقدام در راستای طرح تملک، ساماندهی، مرمت و بازسازی خانه های مشاهیر، تاریخی، خانواده معزز شهدا و مدارس دارای شهید با هدف کمک به ارتقای هویت و حس تعلق شهروندان صورت می گیرد.

همچنین بررسی تبدیل کانون فرهنگی ابوذر با زیربنای 20 هزار متر مربع به پردیس فرهنگی هنری خانواده محور در منطقه 17 از دیگر موضوعات طرح شده در این نشست بود که مقرر گردید در کارگروه مشترکی بررسی های اولیه صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار