با حکم معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش

سرپرست مجتمع فرهنگی اردویی کشوری شهید رجایی نیشابور منصوب شد

تهران (پانا) - با حکم معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، «مهدی عظیمی» به عنوان سرپرست مجتمع فرهنگی اردویی کشوری شهید رجایی نیشابور منصوب شد.

کد مطلب: ۱۲۹۴۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست مجتمع فرهنگی اردویی کشوری شهید رجایی نیشابور منصوب شد

طی حکم «اصغر باقرزاده» که توسط «عباس مهاجر» مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی ابلاغ شد، مهدی عظیمی به عنوان سرپرست مجتمع فرهنگی اردویی کشوری شهید رجایی نیشابور، فعالیت خود را آغاز کرد.

در آستانه عید بزرگ غدیر خم، مراسمی در مجتمع فرهنگی اردویی کشوری شهید رجایی نیشابور برگزار شد و مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی ضمن تقدیر از «بهروز نشاط پور» سرپرست سابق اردوگاه، از خداوند متعال برای سرپرست جدید توفیق روز افزون خواستار شد.

عباس مهاجر با بیان اهمیت جایگاه اردو و اردوگاه‌ها بر ضرورت حضور دانش‌آموزان در این فضا و بهره‌مندی حداکثری آنها از اردو تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی گفت: بر اساس سیاست جدید معاونت پرورشی و فرهنگی، عدالت در استفاده از اردوگاه ها و فضاهای پرورشی در دستور کار قرار دارد.

مهاجر، ضمن تقدیر از زحمات بهروز نشاط پور و آرزوی توفیق روزافزون برای وی، گوشه ای از تجربیات و سوابق مهدی عظیمی در طول سالیان خدمت را ذکر کرده و از درگاه خداوند متعال برای او توفیق روز افزون خواستار شد.

مهدی عظیمی در کارنامه 26 ساله خود، علاوه بر تدریس، معاونت و مدیریت در مدارس، کارشناس مسئولی فعالیت‌های دانش‌آموزی هلال‌احمر حوزه معاونت پرورشی اداره کل شهرستانهای استان تهران، کارشناس مسئولی پذیرش امور اردوهای اردوگاه تربیتی کشوری شهید رجایی نیشابور و معاونت این اردوگاه را در کارنامه خود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار