فرماندار اسلامشهر:

خبرنگاران همراه با رعایت اخلاق رسانه‌ای، مطالبه‌گر باشند

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر در جمع اصحاب رسانه گفت حفظ آرامش مردم یک موضوع اساسی است، اما می‌بایست مطالبات اصحاب رسانه از مسئولان فراموش نشود و خبرنگاران به دور از حاشیه‌سازی و رعایت اخلاق رسانه‌ای، مطالبه‌گر باشند.

کد مطلب: ۱۳۰۰۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران همراه با رعایت اخلاق رسانه‌ای، مطالبه‌گر باشند

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، در سخنانی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: امسال تقارن عاشورای حسینی با روز خبرنگار بر یک نکته مهم در رابطه باپیام رسانی و بیان حق و حقانیت تأکید داشت.

وی در ادامه ضمن شفاف‌سازی در خصوص بعضی درخواست‌ها و نقطه نظرات به ارتباط سازنده خبرنگاران و مسئولان شهرستان در انعکاس برنامه‌ها تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت رسانه و نبرد رسانه‌ای که در کشورها وجود دارد ضرورت‌ ایجاب می‌کند،خبرنگاران به موضوعات اشراف و در کنار آن انصاف داشته باشند.

حبیبی بیان کرد:حفظ آرامش مردم یک موضوع اساسی است، اما می‌بایست مطالبات اصحاب رسانه از مسئولان فراموش نشود و خبرنگاران همراه با رعایت اخلاق رسانه‌ای مطالبه‌گر باشند.

در ادامه این مراسم محمدمهدی سلیمی، رئیس شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی به نام گذاری روز خبرنگار به نام شهید صارمی را نشان دهنده یادآوری مسئولیت‌پذیری، تعهد و فداکاری خبرنگاران برشمرد که در مقاطعی با نثار جان خود پیام رسان جبهه حق علیه باطل نیز هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا از همه اصحاب رسانه انتظار می‌رود که ادامه‌دهنده راه شهدای عرصه رسانه باشند. یک خبرنگار با تیتر خود می‌تواند در تاریخ ماندگار شود.

در این مراسم که معاون سیاسی فرماندار،اعضای شورای شهر و شهردار حضور اسلامشهر نیز حضور داشتند از جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار