فرماندار اسلامشهر:

‌در برنامه‌های اوقات فراغت تابستان، به اصل مهم نشاط و شادابی دانش‌آموزان توجه شود

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت در کنار توجه به اصل مهم نشاط و شادابی دانش‌آموزان در برنامه‌های اوقات فراغت، موضوعاتی از جمله، تربیتی، فرهنگی و محتوایی نیز از اهمیت ویژه برخوردار است.

کد مطلب: ۱۲۹۰۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
‌در برنامه‌های اوقات فراغت  تابستان، به اصل مهم نشاط و شادابی دانش‌آموزان توجه شود

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در جلسه ستاد غنی‌سازی اوقات فراغت شهرستان اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج با محوریت مساجد و اداراتی از جمله، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و... برنامه‌های آموزشی، ورزشی، استعدادیابی و تفریحی قابل توجهی را برای اجرا در تابستان پیش‌بینی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها و بخشداری‌ها حمایت و پشتیبانی لازم از اجرای برنامه‌های مربوط به غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان را انجام خواهند داد، افزود: تأکید شده است تا این برنامه‌ها در تمامی محلات و روستاهای شهرستان اسلامشهر نیز اجرا شوند.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: در کنار اهمیت به اصل مهم نشاط و شادابی دانش‌آموزان در برنامه‌های اوقات فراغت، می‌بایست به موضوعات تربیتی، فرهنگی و محتوایی نیز توجه ویژه داشت تا شاهد رشد و تعالی اخلاقی نوجوانان و جوانان باشیم.

وی همچنین بر ضرورت برنامه‌ریزی ویژه برای بانوان در تعطیلات تابستان نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که در زمینه اماکن و سالن‌های ورزشی مختص بانوان وجود دارد در اجرای برنامه‌های اوقات فراغت، دختران در استفاده از امکانات ورزشی، فرهنگی و... در اولویت بوده و از برخی تخفیفات بهره‌مند خواهند شد.

حبیبی خاطرنشان کرد: اردوهای آموزشی یک روزه جهت بازدید از شرکت‌های دانش بنیان، صنایع و کارخانجات بزرگ و واحدهای تولیدی نیز برای دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار