مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم:

30 مدرسه استانداردسازی شده اول مهر در قم بازگشایی می‌شود

قم (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از استانداردسازی 30 واحد آموزشی به طور کامل تا اول مهر امسال خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
30 مدرسه استانداردسازی شده اول مهر در قم بازگشایی می‌شود

احمدرضا اجتهادی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم امروز در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان که امروز با حضور معاون وزیر و رئیس نهضت سوادآموزی برگزار شد، اظهار کرد: 400 پروژه شامل مدرسه و استخر و نمازخانه و ... در مجموعه آموزش و پرورش قم در دست اقدام داریم.
وی افزود: قرار است 27 تا 30 واحد آموزشی تا اول مهر امسال استانداردسازی و تحویل شود و در آغاز سال تحصیلی در هیچ مدرسه ای، عملیات عمرانی و تعمیرات نداشته باشیم.
اجتهادی با اشاره به مفهوم استاندارسازی در مدارس ابراز کرد: استانداردسازی یعنی اینکه سیستم سنتی بخاری گازی جمع آوری و لوله کشی از کف اجرا می شود و این اتفاق خوبی است که در حال اجراست.
وی با اشاره به برخی مدارس استاندارسازی شده عنوان کرد: مدرسه شهید زین الدین در ناحیه 4، حضرت زهرا(س) و فخری، زمان زاده قنوات، مدرسه والیجرد، شهید متقیان کهک، صفدر جعفریه، شاهد شهید هندویان، مدرسه شادقلی خان ، مدرسه علی آباد انقلاب، مدرسه صرم کهک مدرسه محله هفت و هشت پردیسان شهید درودیان و نمازخانه روستای ورجان از جمله پروژه هایی هستند که عمدتا در مهر به بهره برداری می رسند.
وی با بیان اینکه استخر شیخ آباد نیز از جمله پروژه هایی است که بعد از 10 سال راه اندازی می شود، گفت: مدرسه استثنایی اربابی اولین مدرسه استثنایی پردیسان و جزو پروژه های سفر ریاست جمهوری است که در شروع سال تحصیلی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم تصریح کرد: مدرسه شهید فخری زاده نیز از واحدهایی است که همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد.
وی تاکید کرد: حل مشکلات و نقایص مدارس افتتاح شده در سال اول راه اندازی، بر عهده پیمانکار است و نیازی به هزینه از سوی مدیر واحد آموزشی نیست.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار