رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان:

فعالیت در خبرگزاری پانا فرصتی برای برداشتن گام‌های موفقیت در آینده است

زنجان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان گفت ورود و فعالیت دانش‌آموز خبرنگاران در خبرگزاری پانا فرصت مغتنمی برای برداشتن گام‌های موفقیت در آینده است.

کد مطلب: ۱۳۰۰۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت در خبرگزاری پانا فرصتی برای برداشتن گام‌های موفقیت در آینده است

راویه قاسمی امروز در جلسه هماهنگی خبرنگار دانش‌آموزان جدیدالورود خبرگزاری پانا استان زنجان که در قالب طرح اوقات فراغت تابستانی به جمع خبرنگاران اضافه شده‌اند ضمن تبریک 17 مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: پانا، تنها خبرگزاری آموزشی کشور بوده و هدف آن آموزش و تربیت دانش‌آموز خبرنگاران برای پوشش برنامه‌های مختلف در راستای اهداف تربیت اجتماعی نسل آینده است.

وی با بیان اینکه هیچ رسانه‌ای از دانش‌آموزان برای تولید خبر استفاده نمی‌کند، تصریح کرد: ورود و فعالیت در خبرگزاری پانا فرصت مغتنمی برای برداشتن گام‌های موفقیت در آینده است و دانش‌آموز خبرنگاران باید نهایت استفاده را ار فرصت به‌دست‌آمده ببرند.

قاسمی افزود: در راستای آموزش حرفه‌ای خبرنگاران پانا، کلاس‌های آموزشی مستمر در حوزه خبرنگاری، عکاسی و تصویربرداری برای دانش‌آموز خبرنگاران در سازمان دانش‌آموزی استان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های مختلف این سازمان ابراز کرد: خبرگزاری پانا نیز یکی از فعالیت‌های زیرمجموعه سازمان است که بستر و امکانات لازم برای تربیت نسل آینده در حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی در آن فراهم است.

وی گفت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان میهن اسلامی هستند و از این رو، کار تشکیلاتی تاثیر بسزایی در ایجاد اعتماد به نفس، توانایی انجام کار گروهی و رفع اشکالات در حین انجام کار دارد.

قاسمی با تبریک مجدد برای ورود دانش‌آموزان به عرصه خبرنگاری اظهار کرد: دانش‌آموز خبرنگاران به عنوان نمایندگان سازمان دانش‌آموزی از خبرگزاری پانا به برنامه‌های مختلف اعزام می‌شوند و همین موضوع، فرصت مناسبی برای مطرح کردن دانش‌آموزان در بین مدیران است.

در ادامه این جلسه از دانش‌آموز- خبرنگاران جدیدالورود خبرگزاری پانا استان زنجان تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار