مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی در گفت‌وگو با پانا؛

سازمان دانش‌آموزی یکی از مهمترین نهاد‌های فرآیند تعلیم و تربیت محسوب می‌شود

«پانا» در ارتقای کیفیت زندگی اجتماعی مردم هر منطقه از کشور تاثیرگذار است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی نقش خبرگزاری پانا و سازمان دانش‌آموزی در کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهم ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی یکی از مهمترین نهاد‌های فرآیند تعلیم و تربیت محسوب می‌شود

سیدعلیرضا موسوی‌نژاد در گفت‌وگو با پانا اظهار داشت: «سازمان دانش‌آموزی یکی از مهمترین نهاد‌های فرآیند تعلیم و تربیت است. در دورانی که بنده به‌عنوان معاون پرورشی استان فعالیت داشتم ‌شاهد بودم که سازمان دانش‌آموزی در فرآیند تعلیم و تربیت چه میزان کمک حال معاونین پرورشی است و نقش بازوی کمکی ویژه را ایفا می‌کند.»

وی تصریح کرد: «این بازوی کمکی هم در سطح منطقه‌ای و هم در ابعاد ملی بسیار تاثیرگذار است. این تشکل بزرگ کشوری با رویکردهای نوگرایی و جوان‌محوری خود، به‌ویژه در برنامه‌های تربیتی بسیار تاثیرگذار است و در راستای ارتقای سطح کیفی فرآیند تعلیم و تربیت نقشی غیرقابل انکار دارد.»

ممدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی درباره خبرگزاری پانا نیز گفت: «پانا به عنوان بازوی رسانه‌ای سازمان دانش‌آموزی نه‌تنها در فرآیند تعلیم و تربیت نقش موثر و فعال دارد بلکه در کاهش بزه‌های اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌ها اثرگذار است.»

موسوی‌نژاد اضافه کرد: «جالب است بدانید روز گذشته در بازدیدی که از دو شهر طبس و بشرویه داشتم با یک خبرنگار حرفه‌ای به نام سرکار خانم ذوالقرنین مواجه شدم که تاثیرگذارترین گزارش‌های مطبوعاتی را طی سال‌های اخیر در حوزه شهر خود نگاشته‌ و البته ایشان در دوران فعالیت من به عنوان معاون پرورشی، دانش‌آموزخبرنگار بوده است. این همان تاثیر شگرفی است که خبرگزاری پانا می‌تواند در ارتقای زندگی اجتماعی مردم هر منطقه ایفا کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار