معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا:

سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا رویکردهای تربیتی دارند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت بحمدالله سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا در حال پیگیری اهداف تربیتی هستند.

کد مطلب: ۱۳۰۱۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا رویکردهای تربیتی دارند

اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پانا اظهار داشت: «تشکل‌‌های دانش‌آموزی موقعیت‌های تربیتی برای دانش‌آموزان فراهم می‌آورند، لذا این موقعیت‌ها هستند که نقش تربیتی دارند.»

وی افزود: «در این میان، مهم است که موقعیت‌هایی که تعریف می‌شوند منطبق با اهداف تربیتی باشند. بنابراین همه ساحت‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، هنری و... می‌توانند از اهداف سازمان دانش‌آموزی باشند که بحمدالله رویکرد سازمان دانش‌آموزی به همین سمت پیش می‌رود تا موقعیت‌های تربیتی را بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایجاد کند.»

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که پانا در این فرآیند تربیتی چه میزان می‌تواند اثرگذار باشد، گفت: «خبرگزاری پانا باید رسالت خود را سوای رسالت دیگر رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها تعریف کند. همانطور که می‌دانید، دیگر رسانه‌ها اهداف خبررسانی را در اولویت فعالیت‌های خود دارند اما پانا باید فرآیند‌های تربیتی را در اولویت قرار دهد، چراکه این رسانه، خود یک موقعیت تربیتی است.»

وی افزود: «لازم است خبرگزاری پانا در تهیه خبرها، مقالات و گزارش‌های خود حتما یک هدف تربیتی را دنبال کند که بحمدالله در این مسیر گام‌ برداشته است و امروز شاهد تحول در این رسانه هستیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار