ستاری‌فرد در جلسه شورای عالی جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی دانش‌آموزی کشور اعلام کرد؛

اولین دوره مسابقات «پدر- پسری» و «مادر- دختری» برگزار می‌شود

۱۰۰۰ مجموعه درون مدرسه‌ای تا مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد/ اولین دوره مسابقات بازی‌وارسازی مهارت‌های زندگی برگزار خواهد شد

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از برگزاری اولین دوره مسابقات پدر- پسری و مادر- دختری در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین دوره مسابقات «پدر- پسری» و «مادر- دختری» برگزار می‌شود

صادق ستاری‌فرد صبح امروز در جلسه شورای عالی جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی دانش‌آموزی کشور که با حضور مقام عالی وزارت آموزش و پرورش و روسای فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد، گفت: با توجه به در پیش بودن بودن المپیک و مسابقات جهانی نوجوانان، نیاز است که جلسات شورای عالی جشنواره‌ها و مسابقات ورزشی دانش‌آموزی کشور با جدیت برگزار شود تا دانش‌آموزان مستعد کشورمان، برای حضور در مسابقات ورزشی بین‌المللی آمادگی کافی داشته باشند.

وی افزود: خدا را شاکریم که امروز رویکردهای تربیتی بسیار خوبی در بین همه روسای فدراسیون‌ها وجود دارد. بالغ‌بر۳۰ هزار معلم ورزش داریم و این موضوع فرصت مناسبی برای ایجاد انقلاب گسترده‌ای در حوزه ورزش ایجاد می‌کند.

ستاری‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: لازم است برای جلوگیری از موازی کاری‌ها بین دو وزارتخانه ورزش و جوانان و آموزش و پرورش، چنین جلساتی بیش از پیش برگزار شود تا گفتمان لازم بین تصمیم‌سازان دو وزارت‌خانه شکل گیرد.

وی اظهار داشت: برای اجرای مطلوب مسابقات درون مدرسه‌ای ۲۱۰۰ فضای درون مدرسه‌ای خواهیم ساخت که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و تا مهر امسال نیز ۱۰۰۰ مجموعه درون مدرسه‌ای بهره‌برداری می‌شود که این طرح به نام شهید سلیمانی مزین شده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه «اولین دوره مسابقات پدر-پسری و مادر-دختر امسال برگزار خواهد شد»، ادامه داد: ‌نگاه ما همواره بر ارتقای کیفیت فعالیت‌های تربیت‌بدنی در کشور بوده است.

ستاری‌فرد افزود: در مسابقات ورزشی فرهنگیان، بیش از ۱۴۰ هزار فرهنگی در ۷ رشته ورزشی شرکت کرده‌اند. تلاش داریم سایر رشته‌ها را در این مسابقات اضافه کنیم و برای رسیدن به این هدف نیاز به همکاری بیشتر بین دو وزارت آموزش‌وپرورش و ورزش و جوانان است.

وی تاکید کرد: توانمندسازی معلمان‌مان برای بهتر اجرا شدن درس تربیت‌بدنی و اعتلا و ارتقای ورزش دانش‌آموزی کشور یکی از اهداف اصلی ماست. چرا که این روند در نهایت به ارتقای سطح تعلیم و تربیت در کشور منتج خواهد شد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نقش مهم مسابقات ورزشی در ایجاد انگیزه و شوق و شور بین دانش‌آموزان گفت: اولین دوره مسابقات بازی‌وارسازی مهارت‌های زندگی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار