نایب رئیس شورای شهر تهران:

شهروندان تهرانی هر سال مراسم‌های عزاداری ایام محرم را پر شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌کنند

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای شهر تهران گفت شهروندان تهرانی هر سال پر شکوه‌تر از سال قبل مراسم‌های عزاداری ایام محرم را برگزار می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۰۰۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
شهروندان تهرانی هر سال مراسم‌های عزاداری ایام محرم را پر شکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌کنند

پرویز سروری در جلسه امروز شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه شهروندان تهرانی هر سال پر شکوه‌تر از سال قبل مراسم‌های عزاداری ایام محرم را برگزار می‌کنند، یادآور شد: سالن‌های عزای آقا اباعبدلله(ع) از کودکان، نوجوانان و جوانان در مراسمات امسال پر شده بود.

وی با بیان اینکه میثم مطیعی یکی از مداحان ولایت مدار نوحه‌ای انقلابی را خوانده است، خاطرنشان کرد: این نوحه در مسیر حذف قرار گرفته است. نباید فضای مجازی را در اختیار دشمنان قرار دهیم که به ما بگویند چه کنیم یا نکنیم. این چیزی جز ترور رسانه‌ای است؟

سروری با تأکید بر اینکه شهید سردار سلیمانی را پس از ترور فیزیکی ترور مجازی کردند، یادآور شد: دایره این موضوع روز به روز وسیع‌تر می‌شود. اگر قدرت نداشته باشیم در برابر این تحرکات بایستیم باید شاهد موارد بیشتری از این قبیل موضوعات باشیم. اگر جریان مدیریت نشود شاید کلمه اسلام نیز جزء حذفیات قرار بگیرد که این جریان خطرناک است لذا وظیفه ما در این راستا بسیار سنگین است.

احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تهران هم در این جلسه اظهار کرد: تذکری که در جلسه گذشته در خصوص هیات مدیره تاکسیرانی مطرح کردم بر اساس گزارش اشتباهی بود که دریافت کرده بودم که در این زمینه از تاکسیرانی عذرخواهی می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار