درخواست ترافیکی شورای شهر تهران از رئیس‌جمهور

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ترافیک اطراف محل نمایشگاه گفت که تهران در روزهای گذشته از لحاظ ترافیکی قفل مطلق بود، رئیس‌جمهوری برای کوچکترین موضوعات مردم خود را به جمع آن‌ها می‌رساند و در این زمینه نیز درخواست می‌شود رئیس‌جمهوری مداخله کند.

کد مطلب: ۱۳۰۱۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
درخواست ترافیکی شورای شهر تهران  از رئیس‌جمهور

پرویز سروری در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه کسانی که موفقیت شورا و شهرداری را برنمی تابند از چند ماه پیش آغاز به اعلام این موضوع کردند که جنگ قدرت در مدیریت شهری وجود دارد، گفت: آنها نمی دانند که ارتباط پدر و فرزندی و استاد و شاگردی وجود دارد و چون خود اسیر قدرت هستند این موارد را اعلام می کنند.

وی با بیان اینکه در جلسه گذشته پاسخ روشنی به کسانی که دل بسته بودند شورا در مسیر تفکر غلط آنها پیش برود داده شد، اظهار کرد: جلسه هشتاد و پنجم روز اقتدار شورا بود که جای تبریک دارد.

سروری با اشاره به اینکه تهران در روزهای گذشته از لحاظ ترافیکی قفل مطلق بود، یادآور شد: رئیس جمهور برای کوچکترین موضوعات مردم خود را به جمع آنها می رساند. ما به جایی رسیده ایم که از رئیس جمهور بخواهیم در این زمینه مداخله کند.

وی با بیان اینکه ما ظرفیت بزرگی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب داریم، تصریح کرد: با برگزاری نمایشگاه برای مردم دردسر و زحمت ایجاد می شود که می توان این مشکل را حل کرد. تقاضا داریم نهادهای مرتبط ورود کنند تا این مشکلات برطرف شود. برگزاری نمایشگاه ساختمان در چنین فضایی که ترافیک ایجاد می کند، هیچ لزومی ندارد. نباید بار دیگر شاهد برگزاری نمایشگاه در این محل باشیم که مردم را ساعات زیادی در ترافیک معطل نگه دارد.

نرجس سلیمانی عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورا نیز با اشاره به مشکل ورود موش های فاضلاب به منازل مردم و جولان این حیوانات موذی در مناطق ۲۲ گانه، اظهار کرد: یکی از دلایل آن، بی توجهی چند ساله در سازمان مدیریت پسماند است. پیمانکاران جمع آوری پسماند خشک، عوامل بیماری زا را به دلیل ترک فعل و نگاه درآمدی به چرخش در می آورند.

وی اضافه کرد: تقاضا دارم شورا فرصت ارائه گزارش به سازمان مدیریت پسماند را بدهد که گزارشی در خصوص عملکرد ۱۰ ماه خود در رابطه با اعداد و ارقام بخش‌های مختلف ارائه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار