در دیدار با جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج) عنوان شد:

سپاه پاسداران، در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی، همچون دژی محکم است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶، سپاه پاسداران را پشتوانه‌ای محکم و استوار با نیروهای متعهد و ولایتمدار دانست که در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی، همچون دژی محکم، نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذی و تهدیدی محافظت می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۰۰۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
سپاه پاسداران، در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی، همچون دژی محکم است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 6، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر عج الله به همراه سرگرد تقی زاده مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه با مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ دیدار کردند‌.

حمید ضیاپور؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ در این دیدار در ابتدا با ادای احترام به ارواح پاک شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از زحمات و خدمات پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی و صبر و مقاومت جانبازان سر افراز در سنگر دفاع از کیان و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی قدردانی کرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 6، سپاه پاسداران را پشتوانه ای محکم و استوار با نیروهای متعهد و ولایتمدار دانست که در صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی همچون دژی محکم، نظام مقدس جمهوری اسلامی را از هر نوع نفوذ و تهدیدی محافظت می کند.

وی بیان کرد: سپاه در سایه ولایت همانند شهید سلیمانی که با تاسی از مولا ابا عبدالله حسین (ع) از زندگی، مال و جان خود برای دفاع از اسلام گذشت همواره در برقراری امنیت و آرامش مردم در هر کجا و هر زمان که نیاز بوده با کمک بسیج مردمی انجام وظیفه کرده که می توان در این خصوص به اجرای طرح مشترک شهید سلیمانی، برگزاری اردوهای راهیان نور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بصیرت افزایی، جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب، اشاره کرد که منشاء خیر و برکات بسیاری بود.

سپس جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر (عج) گفت: با افزایش ظرفیت های بسیج فرهنگیان و دانش آموزان، گام های موثری در تمامی زمینه ها برمی‌داریم و امسال در زمینه آموزش سواد رسانه ای برای دانش آموزان و افزایش آگاهی و دانش آینده سازان نظام جمهوری اسلامی اقدام خواهیم کرد.

در پایان دیدار، ضیاء پور بر تعامل و همکاری بسیج جهت امید آفرینی، بصیرت اندیشی و اجرای منویات مقام معظم رهبری بر طبق بیانیه گام دوم در بین دانش آموزان و همکاران تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار