تبریک مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ به برگزیدگان کنکور سراسری ۱۴۰۱

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه۶ همزمان با اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1401 و کسب رتبه دوم و هفتم کشوری کنکور علوم ریاضی و فنی توسط دانش آموزان منطقه۶، طی پیامی این موفقیت را به دانش‌آموزان و اولیای آنان و همکاران منطقه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۹۸۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تبریک مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶ به برگزیدگان کنکور سراسری ۱۴۰۱

حمید ضیاء پور؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۶، همزمان با اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1401 و کسب رتبه دوم و هفتم کشوری کنکور علوم ریاضی و فنی توسط دانش آموزان منطقه شش را طی پیامی این موفقیت را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به نام علیمی که شاهکار آفرینش خویش را به زیور اندیشه و تعقل آراست تا انسان های بصیر، تماشاگر شکوه، عظمت و زیبایی نظام مند و هدف دار نقاش بی بدیل هستی باشند.

بار دگر سرود حدیث مسرت بخش درخشش غرور آفرین دانش آموزان آموزش و پرورش منطقه ۶ با اندیشه های شعور آفرین در آزمون ورودی دانشگاه سراسری سال 1401 موجب مباهات شد و برگ زرین دیگری در صحیفه افتخارات جوانان مستعد و علاقه مند این سرزمین ترسیم کرد.

بر این باوریم توسعه و بالندگی علمی، پژوهشی و اجتماعی، عزت و اقتدار ایران اسلامی با همت، جدیت و در سایه اندیشه های والا و پویایی فرزندان خوب و شایسته ایران اسلامی میسر است.

با کمال مسرت موفقیت فرزندان خوبم در آزمون دانشگاه سراسری را به ویژه به دانش آموزان، امیر پارسا بهرامی، رتبه دو و محمد پارسا قادر احمدی، رتبه هفت آزمون گروه آزمایشی ریاضی و فنی را به دانش آموزان عزیز، خانواده های محترم، فرهنگیان فرهیخته، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بر خود لازم می دانم از تمامی همکاران صدیق خود در مجموعه مدیریت آموزش و پرورش منطقه۶ از جمله: مدیران، معاونین و دبیران ارجمند مدارس، اولیای همگام و همراه با اهداف آموزش تشکر ویژه داشته باشم و امیدوارم همکاری تمامی دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت با اجرای طرح ها و برنامه ها پیرامون استقرار نظام خلاقیت، پژوهش و نوآوری در نظام آموزشی و کار آمد تر نمودن منابع آموزشی شاهد درخشش بیش از پیش فرزندان مستعد و علاقه مند در عرصه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی در سطح کشوری و جهانی باشیم.

از ذات لایزال الهی سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حرکت در مسیر دستیابی به آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار