آزیتا فکور:

نقش مراسم مذهبی، در تربیت دانش‌آموزان تراز انقلابی بسیار موثر است

تهران (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۶، نقش مراسم مذهبی را در تربیت دانش‌آموزان تراز انقلابی بسیار موثر دانست.

کد مطلب: ۱۲۹۸۸۹۴
لینک کوتاه کپی شد
نقش مراسم مذهبی، در تربیت دانش‌آموزان تراز انقلابی بسیار موثر است

آزیتا فکور؛ سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه 6 از برگزاری مراسم های آیینی در دهه اول محرم خبرداد و گفت: جهت بزرگداشت و ترویج فرهنگ عاشورایی و جهاد تبیین که به فرمایش مقام معظم رهبری هیئت کانون جهاد تبیین است، میزبان همکاران فرهنگی و دانش آموزان به اجرای مراسم ها بودیم.

وی گفت: در محل ورود و خروج به ساختمان منطقه 6، سقاخانه ای به صورت اختصاصی ایجاد شد که بر اساس ساحت زیباشناختی و اعتقادی، یادی از مولای ما و سرور شهیدان باشد و نشان جلوه گاهی از عشق و ارادت است.

سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۶ اشاره کرد: در موکب منطقه 6، از هشتم مرداد مصادف با اول محرم الحرام تا روز عاشورا توفیق پذیرایی از عزاداران حسینی را خواهیم داشت.

وی افزود: در دهه اول محرم هر روز صبح قرائت زیارت عاشورا و مداحی و نوحه خوانی و پذیرایی از همکاران منطقه 6 صورت می گیرد.

فکور در خصوص حضور نوجوان عاشورایی بیان کرد: در دو روز متناوب نوجوانان دانش آموز به تاسی از قاسم بن الحسن به عزاداری پرداختند که نشان از ارادت و محبت به خاندان عصمت و طهارت در بین نوجوانان ماست. این هیات ها با نوحه سرایی و اقامه عزا به صورت کاملا دانش آموزی برگزار شد.

وی در پایان اشاره کرد: نقش مراسم مذهبی، در تربیت دانش آموزان تراز انقلابی بسیار موثر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار