با 500 میلیون چه خودرویی می‌توان خرید؟

تهران (پانا) - با گران‌شدن تدریجی خودرو در سال‌های اخیر این سوال مطرح است که با چه میزان از نقدینگی و چه خودروهایی در بازار این روزها می‌توان تهیه کرد. بررسی‌ها نشان می‌دهد با محدوده قیمت 500 میلیون تومان عموماً خودروهای خارجی با کارکرد بالای 200 هزار کیلومتر مصرف یا خودروهایی که مونتاژی هستند‌ را خریداری کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۹۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
با 500 میلیون چه خودرویی می‌توان خرید؟

بعد از طرح مسئله آزادشدن واردات خودرو و تعیین سقف قیمتی خرید از سوی مجلس بسیاری از کسانی‌که قصد خرید خودروی خارجی داشتند دست نگه داشته‌اند و امید دارند که در آینده نزدیک با قیمتی کمتری بتوانند خودروی مورد نظرشان را تهیه کنند. بررسی‌های پانا نشان می‌دهد که برای خرید خودرویی در محدوده قیمت 500 میلیون تومان عموماً خودروهای خارجی با کارکرد بالای 200 هزار کیلومتر امکان خریدش وجود دارد یا باید خودروهایی خرید که مونتاژ داخل هستند.

یکی از نمایشگاه‌داران خودرو، آزادسازی خودرو در دولت سیزدهم حتی با شرط و شروط را برای نمایشگاه‌داران امیدبخش عنوان کرد و گفت که این اتفاق می‌تواند منجر به رونق بازار خودرو شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از دلایل گرانی خودروهای داخلی می‌تواند همین ممنوعیت واردات خودرو باشد، اظهار کرد که با واردات خودرو شرایط تولید یا حتی فروش خودرو رقابتی‌تر می‌شود و در فضای رقابتی قیمت‌ها سیالیت بیشتری دارند و فروشنده در این شرایط نمی‌تواند به هر قیمت دلخواهی، خودرو را برای فروش عرضه کند.

لیست قیمت‌ خودروهای کارکرده در بازار که با مبلغ 500 میلیون تومان می‌توان آن‌ها را خریداری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار