مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان:

شور و علاقه به سیدالشهدا(ع) در قلوب مردم عالم فراگیرتر شده است/فیلم

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت یکی از مهمترین ویژگی‌های قیام امام حسین(ع)، استمرار حرکت امام(ع) است به‌نحوی ‌که امروز مشاهده می‌شود شور ‌حسینی در قلوب فراگیرتر شده است.

کد مطلب: ۱۲۹۹۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
شور و علاقه به سیدالشهدا(ع) در قلوب مردم عالم فراگیرتر شده است/فیلم

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان، عنوان کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های قیام امام حسین(ع)، استمرار حرکت امام(ع) به نحوی است که امروز شاهد آن هستیم که شور و حرارت حسینی در قلوب فراگیرتر شده است.

وی افزود: اگر میزان عزاداری‌ها را در عرصه جغرافیایی جهان نسبت به گذشته مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم که این میزان قطعا از گذشته بیشتر شده است و این از ویژگی‌های قیام سیدالشهدا(ع) است.

ابراهیمی بیان کرد: ویژگی خاص دیگری که در هیچ کجای جهان غیر از قیام اباعبدالله سراغ نداریم این است که با وجود قرار گرفتن در ایام سوگواری و حزن آل‌الله، اما نشاط اجتماعی را شاهد هستیم و فقیر و غنی در هیئات خادم سیدالشهدا(ع) هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: هدف مشترک است و حول محور امام حسین(ع) می‌چرخد و در این هدف نیز رضایتمندی و نشاط اجتماعی وجود دارد.

وی بیان کرد: قطعا این شور و عشق به امام حسین(ع)، بی همتاست و این عشق در کل جهان در حال انتشار است و انشالله ظهور حضرت قائم(عج) نیز به یاری خداوند در ایام محرم رقم خواهد خورد کما اینکه زمینه ظهور انقلاب اسلامی نیز همین ایام محرم و صفر بوده است.

ابراهیمی تصریح کرد: ما ادامه دهنده راه ائمه اطهار هستیم و بارزترین افرادی که دنباله‌روی مسیر ائمه بودند، شهدا هستند و اگر پیام قیام امام حسین(ع) امروز به ما رسیده است، پیام رسانانی داشته که شهدا در زمره آنان هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: جامعه ما اکنون با خلا الگو مواجه است، به واسطه اینکه افراد شاخص کشور معرفی نشده‌اند.

وی گفت: باید تلاش کرد تا به هدف اصلی دین اسلام که ترویج اصلی فرهنگ ایثار و شهادت برسیم و همه ما در رسیدن به این راه مسئول هستیم و در این کارگروه باید به این نکته برسیم که این موارد باید ترویج پیدا کند.

دانش آموز خبرنگار: هستی فلاحتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار