علیرضا کریمیان درجلسه ستاد پروژه مهر مطرح کرد:

در پس نواخته شدن زنگ اول مهر،ساعت‌ها فعالیت و برنامه‌ریزی شبانه‌روزی وجود دارد

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، پروژه مهر و بازگشایی مدارس را مهم، حساس، پرمخاطره و با اهمیت بسیار بالا خواند که به همین دلیل در پس نواخته شدن زنگ اول مهر، ساعت‌ها فعالیت و برنامه‌ریزی شبانه‌روزی وجود دارد.

کد مطلب: ۱۲۹۸۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
در پس نواخته شدن زنگ اول مهر،ساعت‌ها فعالیت و برنامه‌ریزی شبانه‌روزی وجود دارد

جلسه ستاد پروژه مهر ١۴٠٢-١۴٠١ شهر تهران با حضور علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و روسای کارگروه های شش گانه پروژه مهر برگزار شد.

در این جلسه که با محوریت بررسی و پیگیری فعالیت ها و برنامه های پروژه مهر برگزار شد، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین گفت: رابطه شیعیان به ویژه ایرانیان با اهل بیت علیهم السلام رابطه عمیقی است که گواه و بروز و ظهور این عشق و ارادت ایام محرم است.
وی با اشاره بر اینکه، در یک رابطه عاشقانه یک سو کشش است و یک سو کوشش، امام حسین(ع) را سراسر کشش و جاذبه دانست و تمام وجود افراد را در این حلقه ارتباطی، کوشش عنوان کرد.

کریمیان با بیان اینکه امام حسین علیه السلام جان خود و اهل بیت خود را در راه حق فدا می کند؛ ایام محرم را فرصت مغتنمی برای تقویت فهم رسالت آن حضرت و تلاش برای عمیق تر شدن انس و ارتباط بیشتر با اهل بیت علیهم السلام و کسب معرفت لازم عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه پروژه مهر و بازگشایی مدارس را مهم، حساس، پرمخاطره و با اهمیت بسیار بالا خواند و خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که در پس نواخته شدن زنگ اول مهر، ساعت ها فعالیت و برنامه ریزی شبانه روزی وجود دارد. چرا که یک میلیون معلم برای بیشتر از ١٣ میلیون دانش آموز به وسعت جغرافیای تمام ایران مشغول به کارند و این نیازمند مدیریت و هماهنگی های لازم برای پروژه مهر است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت موضوع پروژه مهر، گفت: همه دوایر زیر مجموعه درگیر پروژه مهر هستند، بنابراین برای سرعت بخشی به امور و ارتقای کیفیت اجرایی آن، باید ١۵ شهریور را به عنوان اول مهر در نظر گرفت و تمام ارکان آموزش و پرورش پایتخت، باید در تحقق با کیفیت برنامه ها در زمینه پروژه مهر اهتمام کافی را داشته باشند.

کریمیان همچنین تاکید کرد: تهران را باید یکپارچه دید و با همکاری و همدلی همه ارکان در کنار برنامه ریزی های دقیق و منظم اول مهر را با صلابت و سلامت آغاز و بازگشایی موفقیت آمیزی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کارگروه های تخصصی پروژه مهر تشکیل شده است افزود: یک دست صدا ندارد و می بایست تمام کارگروه های پروژه مهر، دست به دست هم دهند چراکه پروژه مهر یک کار جمعی و گروهی است و به همین منظور آموزش و پرورش شهر تهران در تمام مناطق ١٩ گانه در زمینه پروژه مهر مورد رصد هستند.

شایان یادآوری است، شش کارگروه تخصصی: «ساماندهی و بهسازی منابع، نیروی انسانی، فضا، تجهیزات و ...»، «کارگروه مردمی سازی»، «کارگروه توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی»، «کارگروه تایید صلاحیت»، «کارگروه نظارت و ارزیابی» و «کارگروه آموزشی تربیتی تندرستی» در این ستاد به فعالیت می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار