رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

شهرداری زنجان کمبود نیرو دارد

زنجان (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به خرید خودروهای جدید و افزایش تعداد ناوگان عمومی شهر زنجان، گفت در بخش راننده و نیروی متخصص مهندس در پروژه‌های شهرداری با کمبود نیرو مواجه هستند.

کد مطلب: ۱۲۹۸۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری زنجان کمبود نیرو دارد

منصور مرادلو، رییس شورای شهر زنجان طی نشستی با خبرنگاران به گزارش عملکرد یک‌ساله این شورا پرداخت.
مرادلو ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین، به فضای مطالبه گری در زنجان پرداخت و گفت: فضایی برای طرح پرسش‌گری اصحاب رسانه در زمینه های فرهنگی و آموزشی و زیباسازی و ... بوجود آمده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۹۹ مشکلاتی برای حضور خبرنگاران بود که با شروع به کار شورای ششم همزمان با کاهش شیوع کرونا حضور خبرنگاران در جلسات به صورت مستمر و مطلوب پی گرفته شده است.

مرادلو مطالبه های خبرنگاران را مطالبه عموم شهروندان دانست و افزود: مجموعه شورای شهر و شهرداری به این دغدغه ها و مطالبه گری ها احترام گذاشته و برای رفع مشکلات شهری تلاش می‌کنند که نهضت آسفالت شهر زنجان را نیز می‌توان نتیجه همین مطالبه گری خبرنگاران دانست.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به رضایت نسبی شهروندان از عملیات نهضت آسفالت، افزود: متاسفانه بعضی ادارات و دستگاه‌ها با اینکه چند ماه قبل از آغاز نهضت آسفالت مکاتبات لازم با آنها شده بود، پس از آسفالت ریزی و ترمیم، بدون هماهنگی با شهرداری اقدام به حفاری و تخریب معابر کرده اند که از آنها گله مندیم.

مرادلو در ادامه به نقش تاثیرگذار پیمانکارها اشاره کرد و گفت: از ۱۰فروردین که عملیلت آسفالت ریزی در سطح شهر آغاز شده و شهروندان کیفیت آسفالت ریزی های انجام شده را به وضوح می‌توانند متوجه شوند که این نتیجه استفاده از پیمانکاران زبده است. با پیگیری های شهرداری پیمانکاران مجددا ترغیب به فعالیت در شهر شده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بازار سنتی زنجان جزو مکان های دیدنی شهر است، تاکید کرد: باید در زیباسازی این بازار از بستر و ظرفیت های موجود استفاده کنیم که کمتر از یک‌ماه طرح های عمرانی راسته میوه فروشان به اتمام می رسد. همچنین از میدان انقلاب تا چهارراه امیرکبیر کوچه های بن بست برداشته می‌شوند و تمامی کوچه های اطراف سبزه میدان بالغ بر۱۸۰۰۰مترمربع طرح های عمرانی و کف سازی خواهند شد.

مرادلو در ادامه به مساله ترافیک شهری اشاره کرد و گفت: ۲۱ دستگاه خودرو مینی بوس دو در خریداری شده اند که به زودی وارد ناوگان عمومی خواهند شد.

مرادلو مشکل اصلی کنونی شهرداری را کمبود نیرو دانست و گفت: کمبود نیروی متخصص در رشته های مختلف برنامه ریزی ها و عملکرد را تحت الشعاع خود قرار می‌دهد که برای مثال برای مینی بوس های خریداری شده مشکل راننده خواهیم داشت.

وی با اشاره به قرارداد ۱۳۴ میلیارد تومانی شهرداری زنجان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: برای احداث پارک هاشمی‌نژاد از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا استفاده خواهد شد که متاسفانه قبلا هیچ استفاده‌ای از این ظرفیت نشده بود، که در شورای ششم این مهم در نظر گرفته شده است.

وی همچنین در ادامه به سگ های ولگرد که این روزها در سطح شهر مشاهده می شوند اشاره کرد و گفت: روزانه ۱۲تا ۱۴ سگ زنده گیری و عقیم سازی می‌شود که توسط یک پیمانکار پیگیری می شود که در روزهای آینده به سه پیمانکار افزایش خواهد یافت.

وی در انتها برنامه های فرهنگی شهرداری را باارزش و قابل تقدیر خواند و گفت: بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار نفر شهروند در برنامه های سینما روباز زنجان حضور داشتند که این میزان استقبال از برنامه کم سابقه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار