معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان:

طرحهای‌ مهمی در حوزه عمران شهری زنجان به سرانجام رسیده است

زنجان (پانا)- معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار زنجان اعلام کرد طی سه سال گذشته بسیاری از مشکلات در حوزه طرح‌های عمران شهری به خصوص در سال‌های سخت بودجه رفع و ریل‌گذاری‌ها انجام شد و طرح‌های مهمی به سرانجام رسید که از جمله آنها بازنگری طرح جامع زنجان است که به تصویب نهایی رسید.

کد مطلب: ۱۲۰۷۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
طرحهای‌ مهمی در حوزه عمران شهری زنجان به سرانجام رسیده است

مهرداد سلطانی در نشست اعضای شوراهای اسلامی شهرها با استاندار زنجان، با بیان اینکه مدیران ستادی استان باید همراه با مدیران شهری باشند، افزود: این انسجام موجب پیشبرد اهداف و توسعه شهرها خواهد بود و این نکته باید مورد توجه همه مدیران قرار گیرد که در مقابل باید هماهنگی و وحدت بین مدیران شهری نیز شکل گیرد.

وی اضافه کرد: طی سه سال گذشته طرح های مختلفی در استان اجرا شده که رویکردهای جدیدی برای توسعه زنجان به ارمغان آورده است.

این مسوول با اشاره به بازنگری طرح‌های تفضیلی ابهر، قیدار و خرمدره گفت: این اقدام دست مسوولان شهری را برای اجرای طرح‌ها باز می‌گذارد که تهیه طرح هادی برای تعداد دیگری از شهرهای استان نیز از دیگر اقدامات است که اختیارات مدیران شهری را برای بهبود عملکردها بیشتر کرده است.

سلطانی مهمترین وظیفه شوراها را سیاست‌گذاری و نظارت بر عملکرد شهرداران عنوان کرد و افزود: اگر انسجام و رای وحدت وجود داشته باشد، این مشکلات برطرف می‌شود اما تشتت آرا بطور قطع موجب بروز مشکلات خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار این معاونت از اعضای شورا این است که شهردار قوی، توانمند و آگاه به امور شهرداری انتخاب کرده و قدرت را به او بسپارند و از طرفی وارد امور جزئی نشوند تا مشکلی بوجود نیاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار