حضور نوجوانان آموزش و پرورش منطقه ۶ در مراسم آیینی «احلی من العسل»

تهران (پانا) - نوجوانان دانش‌آموز مدارس آموزش و پرورش منطقه 6 در مراسم آیینی «احلی من العسل» در محل موکب اداره حضور پیدا خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور نوجوانان آموزش و پرورش منطقه ۶ در مراسم آیینی «احلی من العسل»

نوجوانان دانش آموز مدارس آموزش وپرورش منطقه 6 با اقتدا به نوجوان دشت کربلا و اعتقادی که در دل و ذهن حضرت قاسم علیه السلام بوده اقتدا می کنند و در مراسم آیینی «احلی من العسل» در روز های ۱۰ مرداد و ۱۲ مرداد در محل موکب اداره حضور پیدا خواهند کرد.

مدارس دولتی و غیر دولتی پسرانه دوره اول و دوم جهت اقامه عزای حسینی و بزرگداشت شعائر الهی و اجرای ساحت اعتقادی به صورت هیات با دسته های دانش آموزی و برگزاری مداحی و سینه زنی در محل اداره حضور پیدا کرده و مراسم برگزار می شود. این مراسم، در آینده این نوجوانان با تاسی از عاشورا نقشی پررنگ و مؤثر در پیشرفت اهداف انقلاب خواهد داشت. چرا که پیام عاشورا سراسر درس عبرت است و هر یک از شهدا و حاضران کاروان کربلا به عنوان الگو‌هایی ارزشمند محسوب می‌شوند.

آینده سازان کشورمان با گرفتن درس از عاشورا علاوه بر تأثیر اخلاقی ابعاد اجتماعی فراوانی را خواهند آموخت که با بکارگیری هر یک از این بعد‌ها، زمینه رسیدن سعادت دنیا و آخرت را فراهم خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار