نشست هم‌اندیشی معاون آموزش و پرورش‌ کهگیلویه و بویراحمد با روسای شعب بیمه دانا با هدف ارائه خدمات مطلوب

یاسوج (پانا) - نشست هم‌اندیشی معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با روسای شعب بیمه دانا با هدف ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای جلسه آموزش و هماهنگی با کارشناسان امور رفاهی با حضور معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع و قائم‌مقام بیمه دانا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم‌اندیشی معاون آموزش و پرورش‌ کهگیلویه و بویراحمد با روسای شعب بیمه دانا با هدف ارائه خدمات مطلوب

در این نشست که با هدف تبیین قرارداد بیمه‌ای این شرکت با اداره کل آموزش و پرورش این استان با حضور احمد جوادی‌پور، قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا، حسین غلامی مدیر بازاریابی، مدیر بیمه دانا در استان و معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، درباره نحوه همکاری‌های دوجانبه و گسترش روابط بیمه‌ای، چگونگی پرداخت خسارت به فرهنگیان استان، معرفی مراکز درمانی طرف قرارداد، برطرف کردن مشکلات ثبت‌نام برخی از فرهنگیان و ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای به این بیمه‌گذار، بحث و تبادل‌نظر شد.

ایمان سبحان نژاد در ابتدای این نشست ارج نهادن به مقام شامخ فرهنگیان را یکی از وظایف اصلی این سازمان برشمرد و گفت: یکی از راهکارهای تکریم معلمان مرتفع کردن مشکلات معیشتی، رفاهی و درمانی آنان است.

وی افزود: بیمه دانا با دید وسیعی نسبت به بیمه مراکز آموزشی و دانش آموزی و همچنین حوادث بنگرد.

در ادامه این نشست، احمد جوادی‌پور، قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا نیز طی سخنانی با اشاره به سابقه و تاریخچه فعالیت بیمه دانا، به‌ ویژه در حوزه بیمه‌های درمان، ضمن ابراز خشنودی از انعقاد تفاهم‌نامه بیمه‌ای با فرهنگیان کشور، بر ارائه بهترین و سریع‌ترین نوع خدمات بیمه‌ای به این بیمه گذار تأکید کرد و گفت: این شرکت با بسیج نیروها و امکانات خود آماده ارائه بهترین نوع خدمات بیمه‌ای به این قشر فرهیخته جامعه است.

وی قول مساعد داد با تمام توان برای خدمت مطلوب بیمه ای به جامعه فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاشی دریغ نورزد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار