نقش ساماندهی نیروی انسانی در تحقق توسعه عدالت آموزشی 

کرمانشاه (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت نقش ساماندهی نیروی انسانی در تحقق توسعه عدالت آموزشی بسیار تاثیرگذار و بی‌بدیل است.

کد مطلب: ۱۲۹۳۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش ساماندهی نیروی انسانی در تحقق توسعه عدالت آموزشی 

فردین یاوری در نشست کارگروه توسعه مدیریت و ساماندهی نیروی انسانی اظهار کرد: فرآیند ساماندهی نیروی انسانی در تحقق توسعه عدالت آموزشی بسیار تاثیرگذار و بی بدیل است.

وی افزود: در این راستا ارائه عادلانه خدمات تربیتی و آموزشی به دانش‌آموزان و توجه ویژه به مناطق مرزی، محروم و کم برخوردار را از اولویت‌های ویژه و شاخص در کارگروه توسعه مدیریت و ساماندهی نیروی انسانی برشمرد و رعایت دقیق شیوه نامه ساماندهی نیروی انسانی و اجرای مطلوب آن به منظور تحقق اهداف عدالت تربیتی است.

یاوری یادآور شد: در خرداد ماه سال جاری، در آموزش و پرورش استان در سامانه نقل و انتقالات ۱۳۹۶ مورد درخواست انتقالی درون استانی در سامانه ثبت شده که پس از نشست‌های تخصصی کارگروه توسعه مدیریت و ساماندهی نیروی انسانی، با بیش از 787 نفر موافقت به‌عمل آمد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در مجموع با میانگین ۵۹/۲۶ درصد از درخواست‌های انتقالی فرهنگیان استان مورد موافقت قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار