حاجی بابایی در مراسم نکوداشت مرحوم جواد موفقیان:

امثال زنده‌یاد موفقیان، کانون محبت و انسان‌دوستی هستند

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، نوع نگاه و نگرش زنده‌یاد جواد موفقیان به انسان‌ها را الگویی برای جامعه معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
امثال زنده‌یاد موفقیان، کانون محبت و انسان‌دوستی هستند

حمیدرضا حاجی بابایی در مراسم نکوداشت زنده‌یاد موفقیان که با حضور وزیر آموزش و پرورش، خانواده مرحوم موفقیان و جمعی از خیران نیک‌اندیش برگزار شد، اظهار داشت: وقتی از تربیت صحبت می‌کنیم، به این معنا است که اگر در مدرسه‌ای 500 دانش‌آموز حضور دارند، همه آنها تربیت شوند و شرایط هر یک از آنها برای ما اهمیت داشته باشد.

وی افزود: مرحوم جواد موفقیان در طول زندگی با تربیت مادرش، یک انسان دگرخواه و نوع‌دوست شد که دیگران را دوست می‌داشت و برای آنها ارزش و اهمیت قائل بود.

حاجی بابایی ادامه داد: زنده یاد موفقیان طوری فعالیت داشت که دانش‌آموزان مدارس او، هم در خودشان احساس شخصیت کنند و هم در برابر دیگران احساس مسئولیت داشته باشند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فرزندانی که در مدارس ما تربیت می‌شوند باید مفید و موثر برای جامعه و دیگران باشند و اصول مهم و ارزشمندی همچون خدمت به مردم، دوست داشتن کشور و احساس مسئولیت در قبال جامعه، در فکر و اندیشه آنها نهادینه شود.

وی گفت: امثال زنده‌یاد موفقیان، کانون محبت هستند و برای زیبا شدن زندگی خود و ساختن زندگی زیبا برای انسان‌های دیگر تلاش می‌کنند؛ این افراد الگوی جامعه محسوب می‌شوند.

حاجی بابایی افزود: همه افراد به هر میزان که اینگونه (مشابه زنده‌یاد موفقیان) باشند، انسان هستند؛ به این معنا که سنجش میزان انسانیت در اشخاص، به این موضوع بستگی دارد که چه اندازه کانون محبت هستند و به انسان‌های دیگر عشق می‌ورزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار