در پی هشدار وقوع شرایط ناپایدار جوی

تمامی مراکز درمانی خوزستان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند

اهواز (پانا) - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز از اعلام آماده‌باش به تمامی مراکز درمانی استان در پی هشدار وقوع شرایط ناپایدار جوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تمامی مراکز درمانی خوزستان در حالت  آماده‌باش قرار گرفتند

حبیب حی‌بر در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به دنبال هشدار هواشناسی سطح قرمز، هشدار دریایی سطح نارنجی و هشدار سیلاب ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیاتی پاسخ به بحران، از آماده باش تمامی مراکز درمانی جغرافیای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد.

وی ادامه داد: در راستای آمادگی در برابر حوادث و بحران‌های احتمالی ناشی از بارندگی شدید، خیزش گرد و خاک و بروز سیل، به تمام مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز دستور آماده باش شرایط اضطراری ابلاغ شده و طی روزهای آتی آماده ارائه خدمت به مردم در شرایط بحرانی هستند.

گفتنی است ؛پیرو هشدار سطح قرمز مورخ ۵ مردادماه ۱۴۰۱ اداره‌کل هواشناسی استان و اعلام وضعیت بحرانی توسط اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان مبنی بر تداوم، گسترش و تشدید فعالیت پدیده‌های همرفتی و موسمی مونسون هند بر استان تا نهم مردادماه و وقوع رگبار و رعد و برق، احتمال ریزش تگرگ، وزش باد شدید و سیلابی شدن مسیل‌ها در بیشتر مناطق استان به‌ویژه مناطق شرقی، شمال شرقی و جنوب شرقی و خیزش گردوغبار و احتمال وقوع طوفان در جلگه خوزستان این دستور صادر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار