مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر :

برگزاری سوگواری اباعبدالله حسین(ع) هیئت فرهنگیان آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از برگزاری مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان در محوطه اداره آموزش و پرورش اسلامشهر برای اولین بار و با استفاده از کمک‌های مردمی در قالب هیئت‌های فرهنگیان و دانش‌آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سوگواری اباعبدالله حسین(ع) هیئت فرهنگیان آموزش و پرورش اسلامشهر

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر که در سالن اجتماعات اداره آموزش وپرورش اسلامشهر، برگزار شد، اظهار کرد: حوزه پرورشی و تربیتی آموزش و پرورش اسلامشهر با کسب رتبه های برتر استانی و کشوری در مسابقات مختلف خوش درخشید.

وی در ادامه به کسب ۴۷ رتبه اول استانی در مسابقات قرآن و عترت و نماز، ۹ رتبه استانی در مسابقات مصباح الهدی، کسب۳۲۴ رتبه استانی و منطقه‌ای در مسابقات فرهنگی و هنری، کسب سه رتبه برگزیده کشوری معلمان مولف و هنرمند، کسب دو رتبه کشوری در جشنواره علمدار، کسب ۱۱ رتبه برگزیده استانی در جشنواره سرو، کسب ۷ رتبه برگزیده استانی با موضوع کتابخوانی، کسب ۷ رتبه استانی در بحث الگوی ها برتر تدریس و آسیب های اجتماعی اشاره کرد.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر سپس به برگزاری مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان در محوطه اداره آموزش و پرورش اسلامشهر نیز پرداخت و افزود: برای اولین بار و با کمک‌های مردمی هیئتی در محوطه اداره آموزش و پرورش اسلامشهر برپا شده که به مدت ۱۳ شب به اجرای مراسمات سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) خواهد پرداخت.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار