معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

راه‌اندازی150 پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر28 میلیارد تومان درواحدهای آموزشی شهرستان‌های استان تهران

اسلامشهر (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت با راه‌اندازی۱۵۰ پروژه ورزشی به نام شهید قاسم سلیمانی و با اعتباری بالغ بر28 میلیارد تومان سعی در رسیدن به سرانه فضای ورزشی مطلوب در سطح شهرستان‌های استان تهران هستیم .

کد مطلب: ۱۲۹۶۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی150 پروژه ورزشی  با اعتباری بالغ بر28 میلیارد تومان درواحدهای آموزشی شهرستان‌های استان تهران

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در آیین خشت‌گذاری واحد آموزشی،سالن ورزشی و بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی مدارس آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره 36000دانش‌آموزشهید اظهار کرد: آموزش و پرورش مسئله مهم کشور است و ما نسلی را برای دوران ظهور آماده می‌کنیم.

وی بیان کرد: کار خوب نیاز به عمل و انگیزه در ادامه راه دارد و افزود، با توجه به اینکه مبحث سرانه در آموزش و پرورش پایین است، در آموزش و پرورش اسلامشهر با مشکلاتی از جمله مدارس قلع و قمی و معارض روبه رو هستیم .

حبیبی تصریح کرد: در زمینه مسکن مهر اسلامشهر مردم امیدوارانه این واحدهای مسکونی را خریدند لیکن ما در اینجا به غیر از یک ورزشگاه هفت هزار نفری کاری در راستای کمک به سرانه ورزشی منطقه انجام ندادیم و امیدواریم با احداث سالن ورزشی آموزش و پرورش مردم از کار ما راضی باشند.

در ادامه این مراسم رضا امیدی، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز با اشاره به کمبود سرانه ورزشی استان تهران خاطرنشان کرد: استاندارد سرانه فضای ورزشی در استان تهران یک متر است و ما با راه‌اندازی۱۵۰ پروژه وررشی به نام شهید قاسم سلیمانی با اعتباری بالغ بر28 میلیارد تومان سعی در رسیدن به سرانه فضای ورزشی مطلوب در سطح شهرستان‌های استان تهران هستیم و در کنار این اعتبار دولتی نیاز به همت خیرین داریم تا سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی در زمینه‌های عدالت آموزشی، پرورشی، فرهنگی و ورزشی تحقق پیدا کند.

در این مراسم که مسئولان اداره نوسازی مدارس استان تهران،مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، اعضاء مجمع خرین مدرسه‌ساز اسلامشهر سایر مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند، خشت‌گذاری جهت افزودن 4 کلاس به واحد آموزشی نیایش و راه‌اندازی سالن ورزشی آموزشگاه شهید بابایی و افتتاح زمین چمن مصنوعی دبستان حضرت ابوالفضل(ع) اجراشد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار