فرماندار رباط‌کریم:

لزوم ساماندهی هیئات مذهبی شهرستان رباط کریم

رباط‌کریم (پانا) - فرماندار رباط‌کریم گفت شورای هیئات مذهبی به عنوان لیدرهای فرهنگی، ‌وظیفه‌ ساماندهی هیئات مذهبی را دارند.

کد مطلب: ۱۲۹۶۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
لزوم ساماندهی هیئات مذهبی شهرستان رباط کریم

امید احمدی، فرماندار رباط‌کریم در دیدار با رئیس اداره‌ تبلیغات اسلامی و اعضای شورای هیئت‌های مذهبی گفت: با توجه به این موضوع که در آستانه ایام محرم هستیم اعضا شورای هیئات مذهبی وظیفه دارند بر نظارت فعالیت این هیئات برنامه ریزی کنند تا مسیر درست را در پیش گیرند تا از آسیب‌های موجود درعزاداری‌ها جلوگیری کنند و هرعملی که موجب اذیت و آزار شهروندان بشود خودداری کنند.

وی افزود: همان‌طور که مشخص است کرونا در کشور در حال افزایش است به همین منظور دسته‌جات عزاداری به منظور حفظ سلامت خود و شهروندان تا حد امکان از عزاداری در مکان‌های سرپوشیده خوداری کنند چرا که عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بویژه در اماکن سرپوشیده می‌تواند کنترل این ویروس را مشکل کند.

فرماندار رباط‌کریم بر ساماندهی هیئات مذهبی تاکید کرد و ادامه داد: لازم است دسته‌جات عزاداری شهرستان رباط‌کریم هرچه سریع‌تر اقدام به تهیه‌ مجوز کنند تا از حمایت‌های کافی دولت برخوردار شوند و وظیفه‌ ساماندهی و رسیدگی به این هیئت‌ها به عهده‌ شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان است.

احمدی بیان کرد:به منظور هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین ع هیئت‌ها از عزاداری به صورت محله به محله خوداری کنند و در یک مکان عمومی اجماع کنند وعزاداری کنند.

فرماندار رباط‌کریم اظهارکرد: به منظور برخورداری دسته‌ها عزاداری از امکانات،لازم است مسئولان هیئات مذهبی با ادارات شهرستان هماهنگ باشند تا از امکانات بهره‌مند شوند.

خبرنگار :محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار