رئیس کمیته امداد:

مهارت‌آموزی در متون درسی دانش‌آموزان گنجانده شود

تهران (پانا) - رئیس کمیته امداد گفت مهارت‌آموزی باید در متون درسی دانش‌آموزان و دانشجویان گنجانده شود.

کد مطلب: ۱۲۹۶۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مهارت‌آموزی در متون درسی دانش‌آموزان گنجانده شود

سیدمرتضی بختیاری در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان این نهاد و دانشگاه جامع علمی کاربردی، کارآموزی در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان را ضروری دانست و گفت: برنامه کمیته امداد اجرای طرح‌های مهارت‌آموزی به جامعه هدف از سنین دبیرستان تا دانشگاه است.

وی با تاکید بر اینکه مهارت‌آموزی باید در متون درسی دانش‌آموزان و دانشجویان گنجانده شود، افزود: دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد نباید نگرانی از بابت اشتغال خود داشته باشد و با اجرای طرح‌های مهارت‌آموزی به دنبال این هستیم تا فارغ‌التحصیلان مددجو بیکار نمانند.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه سال گذشته ۴۰ هزار نفر از مددجویان از دوره‌های کارآموزی بهره‌مند شدند، ادامه داد: امسال ۱۵۰ هزار نفر در دوره‌های مهارت‌آموزی شغلی شرکت خواهند کرد.

بختیاری با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی در ارائه آموزش‌های تخصصی شغلی، اظهار کرد: اشتغال مبتنی بر آموزش هم پایداری بیشتری دارد و هم به رفع مشکلات کشور کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در تفاهم‌نامه با دانشگاه جامع علمی کاربردی، به دنبال ارتقای علمی، آموزشی و توسعه فرهنگ اشتغال‌زایی و کارآفرینی در میان جامعه هدف هستیم.

بختیاری همکاری در برگزاری رویدادهای استارتاپی را از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه عنوان کرد و اضافه کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی از طرح‌های پژوهشی و فناورانه مددجویان، حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار