کسب رتبه برتر کشوری مدیر دبیرستان دوره اول فردوسی منطقه۴ در جشنواره معلمان هنرمند

تهران (پانا) - مدیر دبیرستان دوره اول متوسطه منطقه ۴ در دومین جشنواره معلمان هنرمند دررشته خوشنویسی و تذهیب حائز رتبه شایسته کشوری شد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر کشوری مدیر دبیرستان دوره اول فردوسی منطقه۴ در جشنواره معلمان هنرمند

حسین قربانی، مدیر دبیرستان دوره اول متوسطه در دومین جشنواره معلمان هنرمند دررشته خوشنویسی و تذهیب حائز رتبه شایسته کشوری شد.

حسین قربانی گفت: آثاری که به این جشنواره ارسال شده است آثار قرآنی بودند. قرآن نسخه دنیا و آخرت بشر است و سراسر زیبایی.خداوند در قرآن زیبایی هایی خاصی دارد که بخشی از وظیفه هنرمند کشف این زیبایی هاست.زیبایی های بصری،موسیقیایی و شنیداری.

وی ادامه داد: هنر با خدا ارتباط دارد و همانگونه که در قرآن آمده است: خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد.

قربانی ادامه داد: در آثار ارسالی که به این جشنواره فرستادم، سعی کردم آیاتی را خوشنویسی کنم که ترکیب بندی زیبایی از دل آن بیرون می آید و انتخاب خط نستعلیق نیز به عنوان خط اصیل ایرانی به دلیل ریتم و ضرباهنگ زیبای این حروف است که با تذهیب به عنوان نمونه ای ناب از هنر اسلامی ترکیب بندی شده است.

شایان ذکر است این مدیر فرهیخته هم اکنون در حال آماده سازی ۳۰ اثر خوشنویسی قرانی به نیت ۳۰ جز قرآن کریم برای نمایشگاه قرآن است.

مدیرآموزش و پرورش منطقه ۴ ضمن تبریک به این مدیر گرانقدر و جامعه فرهنگیان منطقه ۴ توفیق روزافزون ایشان را از درگاه خداوند مسئلت دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار