اجرای طرح یک آینه یک خورشید در آموزش و پرورش منطقه 4

تهران (پانا) - طرح یک آینه، یک خورشید، قرائت روزانه وصایای شهدا(40 روز، 40 شهید) با موضوع محرم و امام حسین (ع) در آموزش و پرورش منطقه 4 برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح یک آینه یک خورشید در آموزش و پرورش منطقه 4

به کوشش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 4 قرائت روزانه وصایای شهدای منطقه 4 با موضوع امام حسین(ع) و عاشورا تا اربعین اجرا خواهد شد و با عنوان یک آینه، یک خورشید و قرائت روزانه وصایای شهدا (40 روز 40 شهید) تا اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.

این طرح از ابتکارات کارشناس روابط عمومی منطقه است و در خصوص شیوه‌های بهره‌گیری از وصیت‌نامه‌های شهدا است که به مناسبت قرار گرفتن در ماه محرم؛ ماه عزای سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش و همچنین با توجه به نقش مهم الگوبودن امام حسین (ع) و قیام عاشورا در هشت سال جنگ تحمیلی برگزار می شود تا بخشی از وصایای شهدا و سخنان آنان را درباره فضیلت امام حسین (ع) بیان کند.

این وصایا حاوی مهم‌ترین درس‌های زندگی و برای همه اقشار و سنین جامعه به‌ویژه برای جوانان است؛ بنابراین انتشار این وصیت‌نامه‌ها در قالب‌ها و فضاهای گوناگون از جمله قالب‌های هنری، ادبی و ... در فضای مجازی، مدارس، و سطح جامعه سبب ترویج فرهنگ جبهه و دفاع مقدس و ایجاد تحول و بهبود مشکلات در حیطه‌های اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی می‌شود و جهت‌‌گیری فردی و اجتماعی آحاد جامعه را بهبود می‌بخشد و جایگاه عاشورا را از دیدگاه شهدا تبیین می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار