معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

درخشش فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران در دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از افتخار آفرینی فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران در دهمین جشنواره تجارب برترتربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
درخشش فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران در دهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سعید دهنوئی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام این خبر افزود: در دهمین جشنواره تجارب برترتربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، همکاران پژوهشگری که در زمینه فعالیت‌های تربیتی، علاقه‌مند به انجام طرح‌های نوین بودند در این رقابت‌ها شرکت کرده و با ارائه آثار فاخر، زمینه تعمیم یافته‌های پژوهشی با هدف کاربست تجارب موفق را فراهم نمودند.

وی افزود: پس از داوری آثار ارسالی به دبیرخانه کشوری جشنواره مذکور مستقر در استان گیلان، عظیم بیک از منطقه پردیس رتبه دوم و معصومه قاسمیان از منطقه رباط کریم رتبه سوم این جشنواره را کسب نمودند.

دهنوئی با تبریک این رتبه‌ها به همکاران برگزیده، اظهار امیدواری کرد: با اجرای برنامه‌های کیفی و برنامه‌ریزی شایسته، در سال تحصیلی پیش رو شاهد درخشش سایر همکاران در این جشنواره باشیم.

شایان ذکر است، مراسم اختتامیه کشوری جشنواره مذکور، از دوم الی چهارم مردادماه به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان برگزار خواهدشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار