سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

اعزام تیم فوتسال فرهنگیان استان به مسابقات فرهنگیان کشور

تهران (پانا) - سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از اعزام تیم فوتسال فرهنگیان استان به مسابقات فرهنگیان کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اعزام تیم فوتسال فرهنگیان استان به مسابقات فرهنگیان کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،رضا امیدی قنبری سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن اعلام این خبر گفت: این مسابقات با حضور ۶۲ تیم از سراسر کشور در گروه آقایان از اول تا هفتم مرداد در شیرازباهدف نگاه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تربیت شش ساحتی است که یکی از آن‌ها، ساحت زیستی و بدنی است.

وی افزود: پس از ۱۳ سال وقفه، مسابقات ورزشی فرهنگیان در کشور کلید خورد که در فارس نیز پس از مراحل منطقه‌ای و شهرستانی، ۱۸۰۰ نفر از فرهنگیان برگزیده مرحله شهرستانی، در مسابقات استانی شرکت کردند و در سه رشته با هم به رقابت پرداختند و تیم‌های برگزیده به مسابقات کشوری راه‌یافتند و شهرستان‌های استان تهران نیز در هر دو رده ، این رویداد حضور دارند.

سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن اشاره به اهداف این مسابقات بیان کرد:این مسابقات باعث افزایش روحیه، انگیزه کاری، توسعه مهارت و افزایش سطح حضور دانش‌آموزی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار