اردوی مشترک والیبال نشسته ایران با برزیل و آلمان در تهران

تهران (پانا) - اردوی مشترک تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با تیم‌های آلمان، قزاقستان و برزیل مهرماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اردوی مشترک والیبال نشسته ایران با برزیل و آلمان در تهران

دهمین اردوی آمادگی تیم ملی والیبال نشسته مردان برای شرکت در مسابقات جهانی بوسنی از سه شنبه ۴ مرداد با حضور ۱۶ ورزشکار در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز می‌شود و تا ۱۲ مرداد ادامه خواهد داشت.

داود علیپوریان، صادق بیگدلی، حمیدرضا عباسی، مجید لشکری، مرتضی مهرزاد، رمضان و حسین صالحی، میثم علیپور، جمال نظری، محمد نعمتی، مهدی بابادی، حسین گلستانی، محمد حسینی، مهرزاد مهربان، مسعود امامی و محمدرضا سبحانی نیا ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی آمادگی هستند.

هدایت این تیم را هادی رضایی (سرمربی)، فرید صائبی و جلیل ایمری (مربیان تیم) و هادی ساجدی نیا (مربی بدنساز) بر عهده دارند.

به منظور آمادگی بهتر بازیکنان برای شرکت در مسابقات جهانی که آبان ماه در بوسنی برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال نشسته کشورمان اردوی مشترکی را با تیم‌های آلمان، قزاقستان و برزیل مهر ماه در ایران برپا خواهد شد و این در حالی است که هزینه برگزاری این اردو بر عهده تیم‌های شرکت‌کننده است و هیچ هزینه‌ای متوجه میزبان نیست.

در مسابقات جهانی بوسنی سهمیه پارالمپیک پاریس بین تیم‌های اول و دوم توزیع می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار