مدیر آموزش و پرورش شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ:

تکریم ارباب رجوع اصلی‌ترین اقدام مورد انتظار از مدیران مدارس است

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ عنوان کرد در موضوع ثبت‌نام مدارس، تکریم ارباب رجوع که همان اولیای گرامی دانش‌آموزان هستند اصلی‌ترین اقدام مورد انتظار از مدیران مدارس است. مدیران مدارس باید با نهایت تواضع و کاملا محترمانه و در چارچوب شیوه‌نامه ثبت‌نام با اولیای گرامی برخورد کنند.

کد مطلب: ۱۲۹۵۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تکریم ارباب رجوع اصلی‌ترین اقدام مورد انتظار از مدیران مدارس است

صمد پورروستا، مدیرآموزش و پرورش در جلسه ستاد ثبت‌نام مدارس این شهرستان بیان کرد: ثبت نام در مدارس حتما باید بر اساس محدوده جغرافیایی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه همواره موضوع ثبت نام دانش آموزان از دغدغه های جدی والدین است عنوان کرد: همه تلاش ما این است که با تکریم ارباب رجوع در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه شرایطی را ایجاد کنیم که اولیا و دانش آموزان با آرامش خاطر نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ یکی از مهمترین وظایف اعضای ستاد را نظارت مستمر و مستقیم بر روند ثبت نام و ارزیابی دقیق عنوان کرد و گفت: باید با حضور در مدارس مسایل احتمالی شناسایی و در جهت رفع آنها تلاش شود.

در ادامه این جلسه، مسئول ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان البرز گفت: در شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ خیرین نیک اندیش بسیار زیادی وجود دارد و با توجه اینکه در این‌ دو شهرستان مهاجرت و شهرک سازی زیاد است بایستی تلاش کنیم فضای آموزشی مورد نیاز با کمک خیرین محترم ساخته شود.

والی پور در ادامه افزود: وجود تجهیزات به ویژه در هنرستان ها بسیار مهم و قابل توجه است. از همین رو همکاران گرامی باید بر اساس تجهیزاتی که دارند اهداف خود را تعیین کنند. مانور بهسازی و پاک سازی تجهیزات نیز بسیار مهم و قابل توجه است و بر همین اساس باید تجهیزات و اموال سالم و قابل استفاده در مدارس مشخص شوند و اموال قابل تعمیر، مجددا مورد استفاده قرار گیرند.

وی در حوزه فنی و حرفه ای و متوسطه گفت: در این مقاطع، توسعه متوازن مد نظر است و بایستی براساس امکانات منطقه چند دانش آموز در هر رشته برای هر مدرسه جذب شوند و اگر نسبت و تناسب بر اساس هدف به هم بخورد به مشکلات زیادی برخواهیم خورد.

والی پور اضافه کرد: مدیران محترم باید ثبت در سامانه سیدا را مورد توجه قرار دهند و نباید هیچ مدیر مدرسه ای باشد که ثبت سیدا را انجام نداده باشد.

مسئول ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان البرز در بخش پایانی صحبت های خود بیان کرد: همه مراحل ثبت نام دانش آموزان به صورت زنجیره به یکدیگر متصل هستند و صدور هدایت تحصیلی نباید طولانی شود و همچنین انتخاب رشته دانش آموزان برای خانواده ها بسیار مهم و با اهمیت است و باید تلاش شود با یک فعالیت موثر از طریق انجمن اولیا و مشاورین گرامی، بحث هدایت تحصیلی دانش آموزان به نحو احسن انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار