مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

در یافت هرگونه وجه در هنگام ثبت نام دانش‌آموزان ممنوع است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت دریافت هرگونه وجه نقد به غیر از حق کتاب و بیمه در هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان ممنوع است.

کد مطلب: ۱۲۸۶۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
در یافت هرگونه وجه در هنگام ثبت نام دانش‌آموزان ممنوع است

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در گفت‌وگو با برنامه رادیو ساعتی صدا و سیمای مرکز اردبیل با عنوان اینکه ثبت نام نقطه آغاز پیوند خانواده و مدرسه است، اظهار کرد: 265 هزار نفر دانش آموز در استان اردبیل برای سال تحصیلی پیش رو در مدارس ثبت نام خواهند کرد.

وی با عنوان اینکه ستاد ثبت نام در سطح استان برنامه ریزی های لازم را بعمل آورده است تا مشکلی در ثبت نام برای اولیا بوجود نیاید، تصریح کرد: 80 درصد از دانش آموزان در پایه های میانی ثبت نام خواهند کرد که این عملیات بصورت خودکار توسط مدیران مدارس انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به زمان ثبت نام در پایه های تحصیلی گفت: پایه های اول ابتدایی از 11 خرداد، شروع شده است و پایه های هفتم و دهم نیزبه ترتیب از 28 خرداد و 18 تیرماه آغاز خواهد شد.

صفری افزود: برای ثبت نام قطعی دانش آموزان در پایه های اول ابتدایی، 11 پایگاه سنجش تحصیلی در سطح استان در نظرگرفته شده است که 7 پایگاه در مرکز استان درخدمت مراجعین خواهد بود.

به گفته وی ثبت نام در مناطق محروم و عشایری در تمامی پایه های تحصیلی بدون محدودیت انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: ثبت نام دانش آموزان باید تا 31 مردادماه به پایان برسد تا نواحی و مناطق سازماندهی نیروی انسانی خود را به موقع انجام دهند.

صفری با عنوان اینکه ستاد نظارت بر ثبت نام استان بر روند ثبت نام در مدارس نظارت دقیق خواهند داشت، خاطرنشان ساخت: اولیای دانش آموزان در صورت مواجه با مشکلات احتمالی در خصوص ثبت نام فرزندان خویش، با شماره تلفن 33521996 ستاد نظارت بر ثبت نام استان تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار