رییس اداره نظارت و بازرسی حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش:

تکریم ارباب‌رجوع، اولویت کاری مدیران مدارس استان باشد

کرمانشاه (پانا) - رییس اداره نظارت و بازرسی حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد تکریم ارباب رجوع، اولویت کاری مدیران مدارس استان کرمانشاه باشد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تکریم ارباب‌رجوع، اولویت کاری مدیران مدارس استان باشد

جمشید برجکی در نشست ستاد ثبت نام استان کرمانشاه که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای ستاد ثبت نام در سالن جلسات این اداره کل به منظور هماهنگی و انسجام بخشی برای بازدید از مدارس برگزار شد، اظهار کرد: مدیران مدارس در راستای فرآیند ثبت نام دانش آموزان و تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی، نهایت دقت را در اجرای قوانین و مقررات دستورالعمل ثبت نامی به کار گیرند.

وی افزود: مدیران مدارس، در هنگام ثبت نام دانش آموزان اعم از دولتی و هیأت امنایی، دریافت هرگونه وجه به‌جز هزینه بیمه حوادث دانش‌آموزی و کتب درسی را ممنوع اعلام کنند و جذب مشارکت‌های داوطلبانه مردمی پس از شروع سال تحصیلی و با مصوبه انجمن اولیاء و مربیان مدرسه انجام می‌شود.

برجکی یادآور شد: از شاخص های بازدید ناظرین از مدارس، بررسی وضعیت مدارک ثبت نام دانش‌آموزان، شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل و فراهم کردن زمینه و شرایط لازم برای بازگشت آنها به چرخه تحصیل است.

در ادامه رییس اداره نظارت و بازرسی حوزه ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مزایای استفاده از QR کد عنوان کرد: در این راستا از مدارس خواسته شده تا QR کد مدارس و مشخصات اعضای ستاد ثبت نام استان و شهرستان و آموزشگاه را بر روی تابلو اعلانات و در معرض دید اولیا نصب کنند.

در ادامه این نشست، سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بنا بر گزارش وزارت متبوع در شاخص‌های حضوری شدن مدارس حائز رتبه دوم و در شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد، حائز رتبه اول کشور و در امر ثبت نام دانش آموزان، بیش 80درصد جمعیت هدف،ثبت نام شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار