زبان‌آموزان ملاردی در گفت‌وگو با پانا عنوان کردند:

یادگیری زبان انگلیسی، کاربردهای گسترده‌ای دارد

ملارد (پانا) - زبان‌آموزان ملاردی در بیان فواید آموختن زبان انگلیسی و موارد بسیاری چون فعالیت در شغل‌های مختلف و استفاده در مسافرت به کشورهای خارجی، سخن گفتند.

کد مطلب: ۱۲۹۵۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
یادگیری زبان انگلیسی، کاربردهای گسترده‌ای دارد

یکی از بزرگترین دلایل یاد گرفتن زبان انگلیسی پیدا کردن شغل‌های مختلف و مسافرت و سکونت در کشور‌های مختلف است. یادگیری زبان انگلیسی برای همه انسان‌ها ضروری است، با توجه به بازار داغ کلاس‌های آموزشی زبان انگلیسی، دانش آموزان ملارد در مورد دیدگاهی که نسبت به زبان انگلیسی دارند، مطالبی را عنوان کردند.

الهه علیزاده، دانش‌آموز کلاس ششم از مدرسه ۱۶ آذر ملارد است و در مورد فواید آموختن زبان انگلیسی گفت: «اگر فردی در زبان انگلیسی مسلط نباشد برای او یک نقطه ضعف به حساب می‌آید، من به کلاس زبان می‌روم و از آموزش‌هایی که می‌دهند بسیار راضی هستم.»

وی در ادامه افزود: «معلم‌هایی که زبان را آموزش می‌دهند بسیار خوب عمل می‌کنند، ما دانش‌آموزان از آنها چیزهای زیادی یاد می‌گیریم، من دوست دارم وقتی که به دانشگاه رفتم رشته زبان را انتخاب کنم و خیلی دوست دارم یک مدرس زبان شوم.»

هستی حاج‌محمدی بینا، دانش‌آموز کلاس هفتم از مدرسه ۱۳ آبان ملارد است و در مورد یادگیری زبان خارجه، بیان کرد: «به یادگیری زبان انگلیسی علاقه زیادی دارم زیرا یادگیری آن به برقراری ارتباط بهتر کمک می‌کند. اگر روزی در آینده تصمیم گرفتم به کشورهای خارجی سفر کنم، نگران صحبت کردن نیستم.»

وی افزود: «بسیاری از دانش‌آموزانی که نمی‌توانند به آموزشگاهی بروند و زبان انگلیسی را یاد بگیرند می‌توانند از اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کرده و بهره‌مند شوند، زبان انگلیسی‌ هر ساله در دروس ما وجود دارد، دوست دارم در این زبان مسلط باشم و بعد از گرفتن مدرک خود یک مدرس زبان شوم.»

بی‌نظیر حیدری، دانش‌آموز کلاس پنجم از مدرسه ۱۶ آذر است و در مورد علاقه خود به زبان خارجه تشریح کرد: «من زبان انگلیسی را بسیار دوست دارم، چون یک زبان بین‌المللی است و همه باید در آن مسلط باشند، وقتی که در زبان انگلیسی مسلط باشید می‌توانید به راحتی شغل‌های مختلف پیدا کنید.»

وی ادامه داد: «یادگیری زبان انگلیسی نسبت به سایر زبان‌ها آسان‌تر است، زبان انگلیسی معمول‌ترین زبان گفتاری در جهان است. یک نفر از هر 5 نفر در جهان، می‌تواند به زبان انگلیسی صحبت کند. یکی دیگر از دلایل مهم یادگیری زبان انگلیسی، استفاده از آن در مسافرت‌هاست و دانستن زبان انگلیسی، به مدیریت زمان در سفر و کیفیت آن کمک می‌کند».

دانش‌آموز خبرنگار: زینب حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار